Kauno oro uoste lėktuvai galės leistis dar blogesniu oru

Šią savaitę Kauno oro uosto (KUN) kilimo ir tūpimo takui suteikta aukštesnė, II kategorija (CAT II). Įdiegta nauja sertifikuota įranga padidins skrydžių saugą ir leis orlaiviams leistis dar prastesnėmis matomumo sąlygomis, teigia oro uosto atstovai.

„Šis kilimo ir tūpimo tako elementas yra garantas aviakompanijai, kad orlaivio kapitonui nusileidimas bus dar paprastesnis ir sklandesnis, o nepalankios oro sąlygos nesutrukdys keleiviams pasiekti kelionės tikslą“, – teigė Kauno oro uosto Aerodromo operacijų vadovas Artūras Stankevičius.

„Dauguma aviakompanijų, renkantis oro uostą, šią techninę charakteristiką įvardija kaip vieną svarbiausių, todėl nauja tako ir navigacinė įranga yra ne tik nauda keleiviams, bet ir didesnis Kauno oro uosto patrauklumas oro transporto įmonėms“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

Civilinės aviacijos administracija (CAA) pripažino Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo taką tinkamu naudoti pagal II kategorijos tiksliojo artėjimo tūpti procedūras ir išdavė Civilinio aerodromo tinkamumo naudoti pažymėjimą. Oro uostų kilimo ir tūpimo takai gali būti įrengti pagal tris skirtingas tiksliojo artėjimo tūpti kategorijas. Aukštesnės kaip CAT II kategorijos neturi nė vieno Baltijos šalių oro uosto kilimo ir tūpimo takas.

Praėjusiais metais Kauno oro uostas esant nepalankioms oro sąlygoms priėmė 32 iš kitų oro uostų nukreiptus lėktuvus – 18 jų iš Rygos ir 13 iš Vilniaus oro uosto.

Kauno oro uoste 2009 m. buvo dvigubai išplėstas orlaivių stovėjimo peronas, įrengtas naujas magistralinis orlaivių riedėjimo takas, atnaujinta kilimo ir tūpimo tako danga, pasiektas didelis dangos stiprumas, tinkantis netgi didiesiems „Boeing 747“ lėktuvams.

Šiuo metu iš Kauno oro uosto tiesiogiai galima pasiekti 23 Europos oro uostus.


Šiame straipsnyje: Kauno oro uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

gerai

gerai portretas
dirba Kauno oro uostas: nuolat tobulinama jo iranga, patofesnis tampa ir keleiviu aptarnavimas. Jam dar pagerinti butu galima praplesti pati terminala ir pastayti (kaip kalbeta) viesbuti keleiviams. O rajono valdzia galetu paspartinti Karmelavos aplinkelio statybas - buvo jau seniai apie tai kalbeta - ir zmonems, atvysktantiems i oro uosta, ir keliaujantiems tranzitu pro Karmelava l. naudingas butu

reikia

reikia portretas
kad pagaliau ir gelezinkelio atsaka butu nutiesta i Kauno oro uosta - to kelio ten nedaug reikia - keliu km, ir kainuotu ne itin didelius pinigus, o keleiviams atsirastu daugiau galimybiu patogiai pasiekti oro uosta

C

C portretas
Vietoj seno terminalo reikia nauja jau statyti.Nes kaip tycia , atvyksta ir isvyksta keli reisai tuo paciu. Ir buna chaosas,terminalas nesugeba isleisti keliu lektuvu vienu metu....visur susikimsimas, o ir atvykus keliems lektuvams chaosas- prie pasu patikros ilgiausios eiles.O gal kvailas grafikas, kad reikia priimti ir isleisti kelis reisus iskart ???????????????
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių