Kūrybiškiausi interneto reklamos kūrėjai – lietuviai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer 2008" geriausia interaktyvia agentūra pripažinta Lietuvos interneto sprendimų bendrovė „Gaumina". Latvijoje vykusiame festivalyje kompanija už kūrybiškumą internete pelnė vieną iš trijų pagrindinių festivalių prizų.

Rugsėjo 25-26 dienomis vykusiame devintajame festivalyje šiemet varžėsi 1000 darbų iš 18 valstybių. „Gauminos" pelnytas apdovanojimas yra aukščiausias šalies interneto sprendimų bendrovių pasiekimas tarptautiniuose reklamos festivaliuose.

„Mes labiausiai džiaugiamės matydami, kaip klientams naudą atneša drąsūs, netradiciniai sprendimai.  Geriausias pavyzdys - „Gauminos" sukurta „Omnitel" „Second Life" sala. Tai yra vienas pirmųjų Baltijos šalių projektų virtualiuose pasauliuose. Kai klientas su agentūra nebijo ir eksperimentuoja, tai veda į nepaprastą sėkmę",- sakė Mika Tuupola, „Golden Hammer" Interneto kategorijos vertinimo komisijos pirmininkas.  

„Gaumina" taip pat pelnė Interneto kategorijos auksą už „Miau" prekės ženklo interneto svetainę bei du sidabro apdovanojimus. Sidabru buvo įvertintas „Omnitel" „Second Life" salos projektas bei animacinių filmų serialas „Unilever" prekės ženklui „Pot Noodle" Airijoje.

„Apdovanojimai yra vienas svarbiausių argumentų norint pelnyti būsimų klientų pasitikėjimą. Aukščiausią apdovanojimą „Golden Hammer" festivalyje galima palyginti su pirmąja vieta „Eurobasket" krepšinio čempionate. Būti pripažintais geriausiais Latvijoje smagu, tačiau Vakaruose dalis klientų net nežino, kur tai yra. Aktyviai dalyvausime Europos ir pasaulio reklamos festivaliuose. Tikiuosi, kad vieną dieną būsime apdovanoti ir reklamos pasaulio olimpiadoje „Kanų liūtai",- teigė bendrovės ,,Gaumina" verslo plėtros vadovas Darius Bagdžiūnas.   

Tarptautinis reklamos festivalis „Golden Hammer" yra rengiamas nuo 1999 metų. Vertinimo komisiją sudaro Europos reklamos agentūrų atstovai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių