Eilinis „Ryanair“ stebuklas

Įžūlus apgaudinėjimas, prisidengiant (arba nebe) visokiomis taisyklėmis ir įstatymais mums seniai tapo kasdienybe. Taip elgiasi daugybė aukštų mūsų valstybės žmonių, beveik nesislėpdami.

Panašiai elgiasi „pigių“ skrydžių oro linija „Ryanair“, gana populiari Lietuvoje. Apie šitą įžūlaus airio Tim O‘Leary invenciją prirašyti tomai. Nuo vietų stovintiems keleiviams, kad galėtų sugrūsti  jau kaip silkes į klaikų mėlynai-geltoną lėktuvo saloną, iki mokamų tualetų. Beje, šie „pilotiniai“ projektai dar tik svarstymo būklėje. Kiti efektingai dirba jau seniai.

Po 10 dienų kelionės automobiliu po Maroką neseniai keturies grįžome į Vilnių. Iš Marakešo lėktuvas išskristi vėlavo 45 minutes. Londono Lutono oro uoste turėjome valandą, kad spėtume į skrydį į Vilnių. Palydovė užtikrino, kad atskrisime laiku – tokie vėlavimai numatyti sudarant tvarkaraštį. Žinoma, neatskridome. Ir į jungiamąjį reisą nespėjome.

Kas toliau? Mergina su stulbinančiai šiuolaikiška šukuosena (lyg ant galvos būtų uždėtas puodas su dviemis juodomis uodegomis), atstovaujanti Ryanair paaiškino, kad jungiamųjų skrydžių ši oro linija neturi. Jei dėl jų kaltės lėktuvas pavėlavo, tai jau mūsų kaltė. Tiesiog nepasisekė. Bilietas į Vilnių prapuola, reikia pirkti naują (daug brangesnį – 500 litų) kitai dienai. Nakvoti Londone ir t.t.

ES taisyklės dėl oro transporto, lyg ir ginančios piliečių teises prieš panašius ryklius, nurodo sekančiai. Bet kokia kompensacija galima, lėktuvui vėlavus mažiausiai dvi valandas.  O mums kas? Ar dvi, ar penkios, Vilniaus skrydis jau toli.  Net jei būtų vėlavę dvi valandas, galėtume kalbėti apie 50 litų atlygio. Dabar gi vien naujas bilietas – 500. Tai kokia čia kompensacija? Bet kuri save gerbianti oro linija dažniausiai parodo rūpestį keleiviams, ypač jei nespėjate į skrydį dėl jos kaltės. O šitie ne tik nepripažįsta jau įsigyto bilieto, o liepia pirkti naują. Ir toli gražu nepigų.

Biurokratų Briuselyje pražioplinta eilinė skylė, kurios pagalba Ryanair ir jai panašūs vertelgos tiesiog vagia pinigus iš žmonių. Būtina peržiūrėti taisykles ir įvesti naują punktą dėl kompensacijos už vėlavimą, kai keleivis nespėja į jungiamąjį skrydį. Jus pasekmės visiškai kitos. Jei aš pavėlavau namo į Vilnių valandą, anokia čia problema. O jeigu į jungiamąjį reisą – didelės išlaidos. Suprantama, jei vis tik nauja taisyklė įsigalios, tai negreitai.

Tad siūlau skraidančiąjai bendrijai su Ryanair rinktis tik tiesioginius reisus. Arba kada jungiamasis reisas į debesis pakils tik kitą dieną.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos nuomone.


Šiame straipsnyje: Ryanairskrydžiailėktuvai

NAUJAUSI KOMENTARAI

A.M.

A.M. portretas
Autorius matyt nežino, kas yra jungiamasis skrydis. Ryanair tokių neparduoda. Jeigu jūs pats perkate du atskirus bilietus, patys ir prisiimate riziką.

nu jo

nu jo portretas
kaip tokie visaziniai knisa prota tai ne tas zodis, patarciau autoriui visa pirma internete pasiskaityt info, kad ryanair jungiamuju skrydziu neteikia, jei lektuvas pavelavo ir tu nespejai i kita ryanair reisa, cia yra tavo problemos o ne ryanair. Tu pats prisiimi visa rizika, ar spesi i kita skrydi ar ne. Jei ateityje nenori tokiu nesamoniu, pirk is brangiu kompaniju jungiami skrydi ir nereiks cia putotis ant viso pasaulio

lola

lola portretas
skraidykite LUFTHANSA ir vargu nebus...
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

  • Biudžeto išlaidos turėtų skatinti žmones dirbti
    Biudžeto išlaidos turėtų skatinti žmones dirbti

    Biudžeto išlaidų struktūra neatitinka deklaruojamų prioritetų, pabrėžia 2025 m. valstybės biudžeto projekto ekspertizę atlikęs Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI). ...

    1
  • Kad tik nenusibaustume patys
    Kad tik nenusibaustume patys

    Kol verda aistros dėl koalicijos sudėties, man, kaip Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentui, rūpi ne tik Lietuvos įvaizdis partnerių akyse (visi suprantame, kad tai labai svarbu, bet čia kažką pakeisti gali tik patys naujosios koalicij...

    1
  • Partinis bilietas – prie skrandžio
    Partinis bilietas – prie skrandžio

    Į praeitį svirduliuojantys valdantieji vėl plečia maloniosios vegetacijos infrastruktūrą. Aną ketvirtadienį Seimas nusprendė įsteigti nežinia kam reikalingą „transporto saugos tyrimų instituciją“. ...

    2
  • Š. Vaitkus: vienas iš Palangos strateginių prioritetų – sporto infrastruktūra
    Š. Vaitkus: vienas iš Palangos strateginių prioritetų – sporto infrastruktūra

    Einame užsibrėžtu tikslu pirmyn. Vienas iš Palangos strateginių prioritetų – sporto infrastruktūra. ...

    2
  • Ilgi vienatvės šešėliai
    Ilgi vienatvės šešėliai

    Kita savaitė prasidės keturių vienetukų (11 11) diena. Kinai, kuriems skaičius 1 atrodo kaip hieroglifas, reiškiantis pliką lazdą, pakrikštijo lapkričio 11-ąją Vienišių diena. Žmogus be šeimos yra tarsi lazda be š...

    3
  • Rusijos planas po Ukrainos
    Rusijos planas po Ukrainos

    Ukraina dar neįveikta. Tačiau Rusija jau laimėjo svarbiausią mūšį: su Vakarais. Sprendimų priėmėjai Vašingtone, Londone, Berlyne ir Briuselyje (ir tai tik kelios sostinės) turėjo galimybę pasipriešinti Rusijos imperializmui kar...

  • Tiesiosios žarnos koalicija
    Tiesiosios žarnos koalicija

    Sovietų Sąjunga nebuvo vienintelė valstybė pasaulyje, kurios valdžia siekė sukurti naują utopinę santvarką ir išveisti naują žmonių rūšį. ...

    1
  • Įžiebti žvakę
    Įžiebti žvakę

    Vienas iš interneto dienraščio bernardinai.lt įkūrėjų, filosofas, politikas Andrius Navickas kritiniais jo vadovaujamam leidiniui laikais, maždaug prieš dešimtmetį, paskelbė tekstą, kuriame ragino, ištikus nevilčiai...

  • Migrantai ant suoliukų
    Migrantai ant suoliukų

    Jei žmogus miega tiesiog laiptinėje, tai ko iš tokio galima tikėtis? Nemalonumų, nesusipratimų? Juo labiau, kad tas žmogus – keistokai, neįprastai atrodantis migrantas iš Indijos. ...

    4
  • Algoritmų krizė
    Algoritmų krizė

    Patvoryje dėl milžiniško streso, iš miškų patekus į civilizaciją, nūnai nugaišo briedis. Gyvas padaras, netyčia užklydęs į miestą, buvo paliktas likimo valiai, tai yra gamtai, kitaip tariant, mirčiai, kaip išminti...

    1
Daugiau straipsnių