„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas

Praėjusią savaitę startavęs 26-asis prestižinis Monte Karlo istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžosi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių, jau įpusėjo. Džiugu, kad jame dalyvaujantys trys Lietuvos ekipažai kasdien gerina savo pozicijas.

Daug lemianti patirtis

Geriausiai iš lietuvių sekasi jau septintą kartą šiame ralyje dalyvaujančiam Karoliui Raišiui, su šturmanu Ovidijumi Meilūnu važiuojantiems 1961-ųjų laidos „Jaguar MKII“.

Itin sėkmingas jiems buvo sekmadienis, leidęs ne tik laimėti greičio ruožą, bet ir sukaupti didesnę persvarą prieš varžovus. Tad pirmadienio batalijas šis duetas iš Lietuvos pradėjo būdami lenktynių lyderiais.

Sėkmės garantas – ne tik sukaupta patirtis, bet ir itin kruopštus pasirengimas varžyboms. Vien ko vertas faktas, kad žinodami, jog Alpėse jų laukia vos tik vienas kilometras sniegu padengto kelio, ekipažas nerizikavo ir startavo su žieminėmis padangomis.

Debiutantai „įkando“ lyderiams

„Galime laikyti maža pergale, kai viename iš greičio ruožų sugebėjome „įkąsti“ mūsų lyderiams – K. Raišiui su O. Meilūnu“, – dar vis nepatikėdami tokia sėkme po finišo džiaugėsi šiame ralyje debiutuojantis Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, kelią finišo link besiskinantis su vokišku „Volkswagen Karmann Ghia Coupe“ automobiliu.

Šis lietuvių duetas sekmadienį finišavo penktas bendrojoje įskaitoje ir pirmas klasėje.

„Galėtume tik džiaugtis ir svajoti apie aukštą poziciją galutinėje „Rally Monte Carlo Historique“ rikiuotėje, jei ne pirmą lenktynių dieną gautos baudos, – apgailestavo A. Vaitekūnas. – Tačiau iš klaidų reikia mokytis, o debiutantams jų išvengti nelengva“.

„Džiaugiuosi, kad tobulėjame su kiekvienu įveiktu greičio ruožu. Pagaliau supratome, jog neverta verstis per galvą, o geidžiamų tikslų reikia siekti pamažu, ieškant lankstesnės taktikos ir strategijos“, – vairuotojui antrino P. Beniušis.

Susilaukė didelio dėmesio

Sekmadienis buvo sėkmingas ir dar vienam Lietuvos Tado Vitkevičiaus ir Felikso Krivickio ekipažui, vairuojančiam 1978 m. gamybos „SAAB 96 V4“.

Antrą kartą Monte Karlo ralyje dalyvaujantis T. Vitkevičius su F. Krivickiu irgi džiaugėsi pergale klasėje, leidusia jiems pagerinti pozicijas ir bendroje įskaitoje.

„Dar išvykdamas į šį Alpių maratoną sakiau, jog mums svarbiausia ne pergalė ir nugalėtojų pakyla, o siekiamybė reklamuoti Lietuvos trispalvę ir Vytį, – po pergalingo finišo kalbėjo T. Vitkevičius. – Kol kas sekasi puikiai. Net nežinau, kodėl tarpinėse stotelėse, techninės priežiūros punktuose ir kituose sustojimuose susilaukiame tokio išskirtinio dėmesio. Gal žiūrovus domina mūsų ryškiai raudonas automobilis ir jį puošiantys trispalvė ir Vytis?“

„Vilduja Racing“ ekipažą nustebino ir šilta varžybų atmosfera, gausybė žmonių, sutinkančių ir išlydinčių lenktynininkus miestų aikštėse.

„Rally Monte Carlo Historique“ labai daug kuo man primena „Formulės 1“ lenktynių etapą Monte Karle“, – pastebėjo T. Vitkevičius. – Tačiau tik ne lenktynėmis, nes skirtingai nuo F1 pilotų mes varžomės bendro naudojimo keliais, tad kartais be pirmos pavaros tenka pasinaudoti ir garso signalu“.

„Rally Monte Carlo Historique“ finišuos trečiadienį, vasario 7 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių