Žala įsibėgėja: į sekundžių kovą dėl pirmos vietos įsivėlė tarsi klasikiniame ralyje

  • Teksto dydis:

Antradienį Dakaro ralio dalyviai įveikė trečią greičio ruožą. Iš pradžių 500 kilometrų distanciją žadėję organizatoriai dėl regione prapliupusių liūčių distanciją sutrumpino iki kiek daugiau nei 300 kilometrų. Tačiau tai nereiškė, kad dalyviams užduotis pasiekti finišą tapo gerokai lengvesnė. Jų laukė išties klastinga trasa su gausybe akmenų, nusitaikiusių į padangas.

Tačiau sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujantis „Skuba Team“ ekipos pilotas Vaidotas Žala, kartu su savo ekipažo nariais Paulo Fiuza ir Maxu Van Grolu šiandien išvengė netikėtumų. Nuo pat etapo pradžios trijulė demonstravo maksimalią koncentraciją ir vieną po kito fiksavo kelio taškus, nustatytus maršruto legendoje.

Greičio ruožo pradžioje tapo aišku, kad pagrindinė kova virs tarp keturių ekipažų – „Skuba Team“ trijulės ir dar trijų sunkvežimių, kuriuos vairuoja tokios Dakaro legendos kaip Martinas Macikas, Alesas Lopraisas ir Martinas Van Den Brinkas. Tačiau pirmą sykį Dakaro ralyje sunkvežimiu šiemet startavęs V. Žala buvo pasiryžęs įrodyti savo vertę ir jau trečiame kelio taške – nuvažiavus 118 kilometrų prasibrovė į antrąją vietą.

Būtent tuomet ir prasidėjo lenktynės, kokias V. Žala įpratęs lenktyniauti klasikiniame ralyje. Daugiau nei 200 kilometrų jis atkakliai kovojo su A. Lopraisu. Ekipažus momentais skyrė vos viena sekundė. Priekyje buvo tai viena, tai kita trijulė. Galiausiai V. Žala finišavo antras, toje pačioje minutėje su čekų Dakaro legenda A. Lopraisu, atsilikęs vos 55 sek.

J. Urbonaitės nuotr.

„Ilgą laiką, praktiškai visuomet matėme A. Lopraisą priekyje. Bet per tas dulkes buvo sunku privažiuoti arčiau. Kartais pasivydavome, kartais atsitraukdavome, nes tiesiog nieko nebematydavome. Buvo labai daug dulkių.

Šiandien buvo padangų diena, bet mums pavyko išvengti problemų. Nekeitėme nė vienos. Važiavome saugiai. Turime pamokų, kas būna, kai pramuši ratą, arba kas būna, kai dienos pabaigoje tie atsarginiai ratai pasibaigia.  Diena buvo tikrai varginanti, daug kur važiavome ant ribos, važiavome per akmenis ir tikėjomės, kad padangos atlaikys“, – įspūdžiais dalijosi „Skuba Team“ pilotas V. Žala.

Po trijų greičio ruožų „Skuba Team“ ir toliai įsitvirtinusi trečioje sunkvežimių įskaitos vietoje. Visas pirmas klasės trejetukas „telpa“ į kiek daugiau nei pusvalandį. Tuo metu už V. Žalos esantis artimiausias ekipažas nutolęs jau per 40 minučių.

Tai reiškia, kad „Skuba Team“ neabejotinai koncentruosis į puolimą, o ne į pozicijų gynybą. Trečiadienį Dakaro ralio dalyvių lauks dar vienas, klasikinis maratono greičio ruožas, kuriame vėl teks verstis be mechanikų pagalbos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių