- Austėja Masiokaitė-Liubinienė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Gitanas Nausėda.
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
-
G. Nausėda: Baltijos šalių transporto jungčių nepakanka, reikia...
Pastangos padėti Rusijos užpultai Ukrainai išgabenti savo žemės ūkio produkciją atskleidė nepakankamas Baltijos šalių transporto galimybes, sako Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda, Taline paraginęs spartinti europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ įgyvendinimą.
„Mūsų pastangos padėti Ukrainai transportuoti žemės ūkio produktus parodė nepakankamus jungčių pajėgumus Baltijos šalyse. „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas turi būti paspartintas“, – bendroje Baltijos šalių prezidentų spaudos konferencijoje pirmadienį sakė G. Nausėda.
Pirmadienį Taline Lietuvos, Latvijos ir Estijos prezidentai kasmetiniame susitikime aptarė regiono saugumo bei infrastruktūros klausimus, taip pat paramą Ukrainai ir kitas temas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siekiant apsaugoti žuvis, žadama leisti sumedžioti daugiau kormoranų
Siekiant apsaugoti žuvininkystės ūkius nuo kormoranų daromos žalos, Aplinkos ministerija žada leisti lanksčiau reguliuoti šių paukščių populiaciją Lietuvoje. ...
-
Nors Lietuvą pasiekė karšti orai, verslas sutaria – dėl pramogų iš sostinės gyventojai nevyksta3
Nors šalyje įsibėgėjant vasarai gyventojai dažnai yra linkę rinktis poilsį gamtos apsuptyje esančiose sodybose ar kurortuose, sostinės verslo sektoriaus atstovai tikina, kad šią vasarą ypač mažėjančių lankytojų srautų Vilniaus vi...
-
Užbaigti teisiniai ginčai dėl sklypo Geležinio Vilko gatvėje, skelbia „Akropolis Group“
Vilniaus apygardos teismui nutraukus civilinę bylą dėl žemės sklypo Geležinio Vilko gatvėje, kur ketinama statyti naują „Akropolį“, užbaigti visi teisiniai ginčai, penktadienį pranešė bendrovė „Akropolis Group“. ...
-
„Epso-G“ grupė ketina steigti naują investicijų ir projektų valdymo bendrovę
Valstybės valdoma energetikos ir jos projektų įmonių grupė „Epso-G“ ketina steigti naują bendrovę, kuri užsiims investicijomis ir projektų valdymu. ...
-
G. Nausėda pasirašė Gynybos fondo ir susijusių mokesčių įstatymų paketą1
Prezidentas Gitanas Nausėda penktadienį pasirašė Valstybės gynybos fondo steigimą reglamentuojantį įstatymą ir su juo susijusius pelno mokesčio, akcizų, valstybės skolos ir kitus įstatymus. ...
-
Atskleidė ES sankcijų apėjimo schemą: į Rusiją išvažiavę vilkikai ten ir paliekami3
Muitinės kriminalinės tarnyba (MKT) kartu su Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) specialistais teigia nustatę ES sankcijų apėjimo schemą. ...
-
Skrydžiai į Čikagą arba Niujorką iš Lietuvos: kada tai įmanoma?2
Transatlantiniai skrydžiai iš Lietuvos į Šiaurės Ameriką galimi po ketverių penkerių metų, sako Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus. ...
-
Užmojis: iš statytojų, įrengiančių priedangas, neimti infrastruktūros plėtros įmokų
Gyvenamosios paskirties namų statytojus, įsipareigosiančius savo lėšomis statinyje įrengti priedangas, siūloma atleisti nuo savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos arba ji būtų sumažinama. ...
-
Seimas įteisino jaunimo darbuotojo profesiją
Seimas oficialiai įteisino iki šiol įstatymu nereglamentuotą jaunimo darbuotojo profesiją. ...
-
Siūloma nustatyti skirtingas kapinių sanitarinės apsaugos zonas: priklausytų nuo kapinių dydžio
Seimo narys konservatorius Mindaugas Skritulskas siūlo diferencijuoti kapinių sanitarinės apsaugos zonos dydį priklausomai nuo kapinių ploto. ...