Laukia rimtas iššūkis – Kauno geležinkelio tunelis

  • Teksto dydis:

Šiandien įmonėms, kurios parodė susidomėjimą bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbtu „Rail Balticos“ geležinkelio tiesimo darbų konkursu, aprodytas planuojamas rekonstruoti ruožas Kaunas-Palemonas.

„Lietuvos geležinkeliai" apžiūrėti geležinkelio ruožo pakvietė visas įmones, užsiregistravusias Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje. Įmonių atstovai automotrise važiavo nuo Kauno iki Palemono ir patys galėjo įvertinti jų laukiančių darbų mastą. Rangovų šiame ruože laukia rimtas iššūkis – ilgiausias ir vienas seniausių Europoje Kauno geležinkelio tunelis.

Anot laikinai pareigas einančio „Lietuvos geležinkelių" infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovskio, tokia apžiūra būsimų darbų vietoje įmonėms padės geriau įvertinti savo pajėgumus ir apsispręsti dėl dalyvavimo konkurse. Paraiškas dalyvauti konkurse įmonės gali pateikti iki rugpjūčio 10 dienos.

Nutiesus europinę geležinkelio vėžę nuo Kauno iki Palemono, Kauno intermodalinis terminalas (KIT) Palemone bus sujungtas su „Rail Balticos" geležinkeliu ir tuo pačiu integruotas į Europos geležinkelio tinklus. Taigi KIT taps labai svarbiu centru logistikos grandinėje, kuriame bus galima aptarnauti krovinius, vežamus skirtingo standarto geležinkelio vėže tiek Šiaurės-Pietų, tiek Vakarų-Rytų kryptimis.

Kaunas-Palemonas ruožas yra sudėtinė „Rail Balticos" projekto dalis, kurio tikslas – atnaujinti tiesioginį Baltijos valstybių susisiekimą moderniu europinio standarto geležinkeliu su Europos Sąjungos šalimis. „Rail Baltica" – tai vienas didžiausių infrastrūktūros projektų Baltijos valstybėse per pastarąjį šimtmetį.

„Rail Balticos" geležinkelį nuo Kauno iki Talino planuojama nutiesti iki 2026 metų. Viso projekto įgyvendinimas kainuos apie 5,8 mlrd. eurų. Projekto socialinė ekonominė nauda viršys 16 mlrd. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Gyvenantys virš tunelio

Gyvenantys virš tunelio portretas
Gerai būtų kad renovacija būtų rimta.o ne vien ES įsisavinimas, nes po paskutinio tunelio remonto Kaišiadorių g.gyventojai junta padidėjusį važiuojančio traukinio garsą ir VIBRACIJĄ!!!

kažkadaise

kažkadaise portretas
važiuojant iš Vilniaus Į Kauną mane tik ką grįžusį iš armijos Afganistane labai jau kalbino toks diedas, kai tik įvažiavome į tunelį, jis puolė mane graibalioti, tada aš jį tiesiog numečiau nuo savęs, išvažiavęs iš tunelio, tą pidarasą pamačiau už dešimt ar panašiai metrų gulintį ir dejuojantį ant grindų, kiti keleiviai bandė jam padėti, gerai, kad tuoj privažiavau Kauną

to Darpo 1

to Darpo 1 portretas
Lope, rekonsrukcija reikalinga nutiesti europinę vėžę.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių