- Remigijus Bielinskas, Austėja Masiokaitė-Liubinienė, Roma Pakėnienė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
-
Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos
Ketvirtadienį Jonavos rajone pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos. Ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse yra europinės vėžės „Rail Baltica“ projekto dalis.
Ingrida Šimonytė sako, jog tiltas, kaip ir visa europinė vėžė, padarys mus „geriau prijungtais“ prie kitų Europos Sąjungos šalių.
„Kiekvienas naujas tiltas, kuris atsiranda, yra nauja viltis ir nauja galimybė. Tai yra naujas atsivėrimas. Tai yra priminimas, kad pasaulyje net ir vykstant karams reikia ieškoti kūrybos, kūrybinių sprendimų“, – statybos darbų pradžios ceremonijoje kalbėjo premjerė.
„Šį tiltą galime vadinti ir simboliniu tiltu link ateities ekonominių galimybių“, – teigė ji.
LNK reportažas:
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sakė, jog prasidėjus Rusijos Ukrainoje „Rail Baltica“ projektas tapo ne tik ekonominiu, bet ir geopolitiniu, leisiančiu „mūsų geležinkelių tinklą visiškai integruoti į Europą“.
Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovskio, naujasis tiltas yra labai svarbus regiono kariniam saugumui.
„Rail Baltica“ atneša naujas galimybes kariniam mobilumui, naujas papildomas jungtis prie egzistuojančios plačiosios geležinkelio vėžės, o tai reiškia greitesnį karinį mobilumą NATO greitojo reagavimo kontingentui – didesnį nacionalinį ir regioninį saugumą“, – renginyje sakė K. Sankovskis.
Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ generalinis direktorius Franco Alzetta (Frankas Alceta) teigė, jog įgyvendinant šį ambicingą projektą iššūkių netrūks, bet jie įveikiami.
„Tai vienas didžiausių pagal vertę tokių projektų šiuo metu Europoje, todėl tai tikrai nebus lengvas projektas be problemų, bet bendradarbiaudami mes tikrai jas turėtume įveikti“, – statybų pradžios ceremonijoje teigė „Rizzani de Eccher“ vadovas.
Renginyje taip pat dalyvauja Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega, Baltijos šalių bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna ir kiti kviestiniai svečiai.
Tiltą statys Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“, su kuria už „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ balandį pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.
Tilto polius ir perdangas įrengs Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovė „Tilts of Latvia“ ir Italijos kelių, geležinkelio tiltų bei viadukų statybos įmonė „Spic“, BNS patvirtino „LTG Infra“ atstovė.
„Pirmieji subrangovai, kurie bus atsakingi už polių ir perdangos įrengimą, yra „Tilts of Latvia“ ir „Spic of Italy“, – BNS pranešė Gintarė Žalytė-Štarienė.
Naujas geležinkelio tiltas per 2,5 metų turėtų iškilti šalia Jonavos, jo ilgis bus 1510 metrų, ilgiausias tarpas tarp atramų, kur jis kirs upę, sieks 150 metrų.
Tiltas yra 169 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos dalis, šios atkarpos statybos prasidėjo balandį. Ruožui jau skirta 257 mln. eurų Europos Sąjungos paramos, liepą geležinkelio statyboms Baltijos šalyse Europos Komisija skyrė dar 360 mln. eurų.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Premjeras: Maisto taryba – ne kainų kontrolės mechanizmas
Premjeras Gintautas Paluckas tikina, kad Maisto taryba nevykdys kainų kontrolės, nes jos funkcijų spektras bus daug platesnis. Anot Vyriausybės vadovo, naujoji institucija rūpinsis kainų skaidrumu, sveikesne visuomenės mityba ir stebės importo konkuren...
-
Paukščių gripas – jau Lietuvoje: VMVT turi prašymą
Lietuvoje registruotas pirmasis šiemet paukščių gripo atvejis laukinėje gamtoje. Kaip pranešė Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), nuo šios ligos nugaišusi gulbė buvo rasta Alytaus rajone, Kriokialaukio se...
-
Paluckas: yra tam tikrų neapibrėžtumų, kuriuos geriausiai išspręstų Europos vadovai
Premjeras Gintautas Paluckas pirmadienį pareiškė, kad prezidentui Gitanui Nausėdai teks kertinis vaidmuo, Europos Sąjungoje (ES) tariantis dėl bendrų mechanizmų finansuoti krašto apsaugai. ...
-
Žada drausminti be priežasties praleidusius Seimo posėdžius
Premjeras Gintautas Paluckas pritaria Seimo pirmininko Sauliaus Skvernelio siūlymui sumažinti parlamentines išlaidas ir griežčiau bausti tuos parlamentarus, kurie be pateisinamų priežasčių nelankys posėdžių. ...
-
Paluckas: kiekvienas iš šių incidentų kainuoja labai rimtus pinigus
Baltijos jūroje sekmadienį pažeidus dar vieną kabelį, premjeras Gintautas Paluckas pabrėžia, kad nuo tokių galimai sabotažo aktų nukenčiančias valstybes finansiškai galėtų paremti Europos Sąjunga (ES). ...
-
Premjeras: antros pakopos pensijų sistema bus lankstesnė
Premjeras Gintautas Paluckas šią savaitę žada pateikti siūlomus pensijų kaupimo sistemos pakeitimus. Jo teigimu, bus siūlomas kiek lankstesnis reguliavimas – paprastesnės pasitraukimo sąlygos bei disponavimas fonduose sukauptomis lė&scaro...
-
Lenkijoje kilusio skandalo gijos gali pasiekti ir Lietuvą?
Baltarusiški traktoriai iš Lietuvos laukų neišnyko. Vien šiemet Lietuvoje registruoti 42, nors jų vežtis nevalia jau devynerius metus, nes neatitinka europinių taršos standartų. Lenkijoje dėl baltarusiškų trakto...
-
Siūlo griežčiau kontroliuoti gydymo įstaigas, didinti baudas
Galimybes piktnaudžiauti kontroliuojant valstybinių lėšų panaudojimą gydymo įstaigose nustačiusi Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) siūlo dažniau taikyti atsakomybę, griežtinti baudas. ...
-
Į Turto banko rankas pateko 682 objektai – tarp jų ir vadinamieji Seimo garažai
Praėjusias metais Turto banko rankas pateko 682 turto objektai, kurie buvo perimti iš valstybės įstaigų, paveldėti valstybės ar perimti likvidavus įmones. Į bendrą turto objektų skaičių įeina ir 178 pastatai bei patalpos, kuriuos Turto bank...
-
Ministrė: vidutiniškai tris mėnesius ieškoti darbo ir gauti pašalpą – normalu
Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Inga Ruginienė pareiškė, kad kelis mėnesius nedarbo išmokas gaunantys žmonės nepiktnaudžiauja sistema – anot jos, vidutinis trijų mėnesių buvimo bedarbiu laikotarpis yra normalus. ...