- ELTOS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ klientams pristatė peržiūrėtus 2024 m. teikiamų paslaugų tarifus. Atsižvelgus į dar praėjusiais metais pristatytus viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo „LTG Infra“ tarifų pokyčius 2024 metams, ir siekiant užtikrinti konkurencingas pervežimų sąlygas, grupės verslo sektoriaus klientams teikiamų paslaugų įkainiai skirtingoms krovinių grupėms keisis individualiai ir tik tiek, kiek būtina užtikrinti patiriamas sąnaudas. Numatoma, kad šalies viduje krovinius gabenančiam verslui tarifai keisis 5–10 proc.
Tarifai atnaujinami atsižvelgus į viešosios infrastruktūros valdytojo „LTG Infra“ veiklos sąnaudų pokytį, kurį lėmė makroekonominiai pokyčiai, infliacija, darbo užmokesčio, remonto, kitų rodiklių augimas. Priimti sprendimus įpareigojo ir Europos Sąjungos direktyva, numatanti, kad tam tikri infrastruktūros valdytojo tarifai privalo būti susieti su infrastruktūros valdytojo patiriamomis veiklos sąnaudomis. Suderinus su Ryšių reguliavimo tarnyba, atnaujintas Naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių apskaičiavimo taisykles patvirtino Lietuvos Respublikos Vyriausybė. Bendras tarifo dydis apskaičiuotas išskiriant vietinę, ES, ne ES ir tranzito kryptis bei segmentus.
Vienos svarbiausių bendrovės teikiamos riedmenų varymo paslaugos tarifas išliks toks pats, kaip ir 2023 m. Vežimo geležinkelių transportu paslaugos (importo, eksporto, vietinių maršrutų) tarifas klientams Lietuvoje vidutiniškai keisis 5–10 proc. Nežymiai – iki 13 proc. – kis ir konteinerinių pervežimų į ir iš Europos Sąjungos šalių įkainiai. Konteinerinių pervežimų tarp didžiųjų šalies miestų bus išlaikyti tokie patys tarifai, kaip ir 2023 m.
Atsižvelgus į naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių tarifų pokyčius, krovinių gabenimo per Klaipėdos jūrų uostą tarifai keisis individualiai. Ilgalaikius susitarimus turintiems klientams ir toliau galios sutartyse numatytos teikiamų paslaugų kainos ir sąlygos. Tuo metu per pagrindinį šalies uostą krovinius gabenantiems klientams, kuriems taikomus įkainius apibrėžia bazinių tarifų vadinamosios knygos, paslaugų tarifai vidutiniškai keisis 29 proc.
Atsižvelgiant į iš anksto paskelbtus naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių tarifus bei išaugusias krovinių gabenimo administravimo procedūrų apimtis, didžiausi įkainiai išliks tarp Lietuvos ir Rusijos bei Baltarusijos gabenamiems kroviniams. Iš ar į ne ES gabenamų krovinių tarifai keisis 46–62 proc.
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ klientams teikiamų paslaugų įkainius atnaujins nuo 2024 m. sausio 1 d. LTG grupė nuolat efektyvins veiklą ir pirmiausia ieškos vidinių resursų rinkai pasiūlydami kuo mažesnius tarifų pokyčius. Dėmesys ir toliau bus telkiamas į profesionalių paslaugų teikimą šalies klientams bei plėtrai į Vakarus, taip pat geležinkelių – kaip žaliosios logistikos stuburo – stiprinimą regione.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauniečiai praneša: dalis Dainavos – be elektros
Kauniečiai pradėjo dalytis informacija, kad dalis Dainavos mikrorajono neturi elektros. Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) puslapyje matyti, kad pranešimai apie dingusią elektrą tik auga. ...
-
Lietuvos banko apklausa apnuogino realybę: dėl ko gyventojai būgštauja labiausiai
Savo finansinę padėtį Lietuvos gyventojai pernai vertino atsargiau – kiek augo vidutiniškai ją vertinančiųjų, be to, daugėjo planuojančių skolintis žmonių, rodo Lietuvos banko (LB) apklausa. ...
-
Budrio kritika buvusiems valdantiesiems: apsimetė nustebę dėl tokių išlaidų
Buvę valdantieji žinojo apie poreikį gynybai skirti papildomus 14 mlrd. eurų, teigia užsienio reikalų ministras Kęstutis Budrys. Tad, anot jo, dabartinės opozicijos teiginiai, kad Valstybės gynimo taryba (VGT) nepakankamai informavo apie tokį s...
-
Įsibėgėjo „Ką pasėsi... 2025“ dalyvių registracija
Kovo 27–29 d. Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijoje (VDU ŽŪA) vyksiančioje žemės ūkio parodoje „Ką pasėsi... 2025“ susijungia naujausios technologijos, tradicijos ir šiuolaikiškas požiūris į žemės...
-
Lietuviškų prekių eksportas į Rusiją – ir iš Šviniaus, ir iš Vilniaus baltarusio verslų
Praėjusiais metais Rusiją pasiekė lietuviška pramonės įranga, detalės ir metalo gaminiai, ketvirtadienį paskelbė LRT radijas. ...
-
KT spręs dėl nuostolių už laikinąsias apsaugos priemones AEI rezervacijų bylose
Konstitucinis Teismas (KT) ketvirtadienį paskelbs sprendimą, ar įstatyme numatytas įpareigojimas atlyginti nuostolius už laikinųjų apsaugos priemonių taikymą bylose dėl atsinaujinančių energetikos išteklių (AEI) rezervavimo nepriešta...
-
LB: valiutos atsargomis tiesiogiai finansuoti Vyriausybę draudžia ES sutartis
Lietuvai ketinant iki 2030-ųjų gynybai skirti gerokai didesnį finansavimą, o prezidentui Gitanui Nausėdai siūlant tai daryti panaudojant ir Lietuvos valiutos atsargas, Lietuvos bankas (LB) pareiškė, kad tiesiogiai iš šio šalt...
-
Paluckas: norintieji iki pensijos pasitraukti iš kaupimo turėtų susimokėti GPM
Premjeras Gintautas Paluckas iš esmės pritaria idėjai, kad iš pensijų kaupimo galima būtų pasitraukti bet kada. Visgi politikas priduria – norint tai padaryti iki pensinio amžiaus, reikėtų susimokėti gyventojų pajamų mokestį (GP...
-
„LTG Link“ traukiniai pernai pervežė 5,5 mln. keleivių
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, preliminariais duomenimis, pernai pervežė daugiau nei 5,5 mln. keleivių. 5 mln. iš šių keleivių vyko traukiniais Lietuvoje – tai yra 330 tūkst. daugiau nei 2023 metais, p...
-
„airBaltic“ didins reisų skaičių tarp Vilniaus ir Amsterdamo
Oro bendrovė „airBaltic“ nuo kovo pabaigos pabaigos dvigubins skrydžių tarp Vilniaus oro uosto ir Amsterdamo skaičių, pranešė Lietuvos oro uostai. ...