- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiosios Britanijos ministrui pirmininkui nepavyksta suvaldyti vežėjų trūkumo krizės. Vilkikų vairuotojų trūksta taip stipriai, kad ne į visas degalines pavyksta pristatyti kuro. Britai siūlė 300 lengvatinių trumpalaikių vizų vairuotojams iš Europos Sąjungos, bet aiškėja, kad kreipėsi vos trys dešimtys žmonių. Kodėl vilkikų vairuotojų nedomina britiški atlyginimai? To LNK reportaže Viktoras Jakovlevas klausė Sigito Žiliaus, Lietuvos vežėjų sąjungos pirmininko.
– Jeigu šiandien vairuotojai nesusižavi 5 tūkst. svarų atlyginimu, galbūt jie susižavi 10 tūkst. svarų, jei sąlygos yra sunkios – toli nuo namų, daug valandų automobilyje ir t. t. Gal tiesiog per mažai pinigų?
– Be abejonės, pinigai turi svarbą. Lietuviai tai nurodė kaip trečią veiksnį, kitų šalių vairuotojai, dirbantys Lietuvoje, nurodė kaip pirmą veiksnį. Tačiau yra nemaža žmonių dalis, kurie tik įlipę į vilkiką, atsisėdę už 40 tonų sveriančio monstro vairo, nepatiria laimės jausmo.
– Kiek trūksta Lietuvoje vilkikų vairuotojų?
– Lietuvai reikia virš 30 tūkst. vairuotojų kasmet. Tarp 30–40 tūkst. Jeigu būtų vežėjai neišbėgę, trūkumas būtų apie 50 tūkst.
– Kiek kitur Europoje trūksta vairuotojų?
– Lenkams trūksta 120 tūkst., britams – apie 70 tūkst., taip pat apie 50 tūkst. trūksta prancūzams. Faktorių visuma nulemia, kodėl žmonės nenori dirbti vairuotojais.
Plačiau – reportaže.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Litgrid“: suremontavus Suomijos branduolines elektrines elektra pigo 4 proc.3
Pasibaigus branduolinių elektrinių remontui Suomijoje, vidutinė didmeninė elektros kaina Lietuvoje praėjusią savaitę mažėjo 4 proc. iki 86,6 euro už megavatvalandę (MWh). ...
-
Lietuvai siūloma pasitraukti iš energetikos chartijos sutarties1
Energetikos ministerija siūlo Lietuvai pasitraukti iš beveik prieš tris dešimtmečius pasirašytos Energetikos chartijos sutarties. ...
-
VERT: vidutinė šilumos kaina gruodį didėja 7 proc.1
Vidutinė centralizuotos šilumos kaina Lietuvoje gruodį sieks 7,72 cento (be PVM) už kilovatvalandę (kWh) – 7,2 proc. daugiau nei lapkritį, skelbia Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT). ...
-
Europine geležinkelio vėže pirmąkart atgabentas krovinys iš Austrijos
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pirmą kartą europine vėže atgabeno krovinį iš Austrijos – į Šeštokus netoli Lenkijos sienos pervežtos ...
-
Atlyginimų atotrūkis tarp sostinės ir kitų regionų trečiąjį ketvirtį kiek mažėjo1
Atlyginimų atotrūkis tarp Sostinės ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionų trečiąjį šių metų ketvirtį siekė 394,7 euro ir per ketvirtį sumažėjo 18,9 euro, pirmadienį pranešė Valstybės duomenų agentūra. ...
-
Pradėta platinti trečioji gynybos obligacijų emisija
Pirmadienį pradėta platinti trečioji gynybos obligacijų emisija, pranešė Finansų ministerija. ...
-
Kodėl pabrango sviestas ir pieno produktai?17
Parduotuvėse rekordiškai pabrango sviestas, auga ir kitų pieno produktų kainos. Prognozuojama, kad pieno produktai po Naujųjų gali ir toliau brangti. Apie tai, kiek teks mokėti už sviestą ir kaip tai brangins kitus gaminius, kuriuose naudojamas ...
-
Biurokratijos pelkėje stringa milijardiniai projektai: atskleistos gilios sistemos problemos6
„Teltonikos“ istorija išryškino biurokratijos pelkę Lietuvoje. Šalyje dirba daugiau valdininkų, nei įprasta išsivysčiusiose valstybėse. Negana to, verslas skundžiasi, kad tie patys valdininkai kuria įvairius riboj...
-
J. Rojaka: sprendimai dėl PVM lengvatos restoranams nebus greiti1
Šių metų pradžioje panaikinus pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą maitinimo verslui ir nemažai restoranų užsidarant, Seimo ekonomikos komiteto narė Jekaterina Rojaka sako, kad galimas PVM mažinimas ar kiti sprendimai galėtų būti pr...
-
Vilnius lietuvių nebetraukia: kokias alternatyvas renkasi?3
Kaimyninėse Latvijoje ir Estijoje respondentai, planuojantys pirkti būstą per artimiausius trejus metus, dažniausiai renkasi sostinę arba jos apylinkes. Tuo tarpu Lietuvoje situacija kitokia – Vilnių kaip trokštamo būsto vietą renkasi ma...