M. Skuodis – dėl „Via Baltica“: iššūkių bus bendraujant su mūsų kaimynais latviais ir estais

Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtina besidžiaugiantis tuo, kaip vyksta darbai „Via Baltica“ kelyje Lenkijos link, tačiau, pasak jo, jau reikia galvoti apie ateities darbus į Latvijos pusę. Politikas atkreipė dėmesį, kad latviai ir estai neplanuoja šiame kelyje turėti po dvi juostas į abi puses, tad kyla klausimas, ar toks poreikis yra ir atkarpoje nuo Panevėžio iki Latvijos sienos.

„Iššūkių (kitai Vyriausybei – ELTA) bus bendraujant su mūsų kaimynais latviais ir estais. Pagal signalus, kuriuos girdime, jie neplanuoja „Via Balticos“ statyti „2+2“ juostų, dėl finansinių iššūkių. Ir tai yra iššūkis, ar mes investuojame į automagistrales, naujus kelius, ar į būklę, nes visko vienu metu neįmanoma padaryti“, – ketvirtadienį “Kelių forume” teigė M. Skuodis.

„Kaimynai pasirinkę investiciją į būklę, dėl to kartais važiuojant pasieniu, Latvijoje sakome, kad kelias geresnis, bet automagistralės nematome. Bus strateginis sprendimas, ar mums reikia nuo Panevėžio link Latvijos „2+2“ juostų, jeigu kaimynai jų nestatys“, – pažymėjo jis.

Praeitų metų pabaigoje Vyriausybė pritarė pasirengimo trijų tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijos pradžiai, parengiant susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šių kelių bendras ilgis – beveik 160 kilometrų. 

Iššūkių bus bendraujant su mūsų kaimynais latviais ir estais.

M. Skuodis tuomet tvirtino, kad „Via Balticos“ atkarpa Latvijos sienos link turi kaip įmanoma greičiau būti sujungta keturių juostų magistrale.

Iki 2025 metų pabaigos ketinama parengti 80,35 km ilgio kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), 22,24 km ilgio Panevėžio aplinkkelio (A17) ir 57,09 km ilgio kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus.

Planuojama toliau išpirkti rekonstrukcijai reikalingą žemę, parengti techninius darbo projektus ir iki 2030 m. užbaigti visus rekonstrukcijos darbus.

Numatoma, kad po rekonstrukcijos visos trys šios kelių atkarpos turės keturias eismo juostas su visais jungiamaisiais keliais, žiedais, tvoromis nuo gyvūnų, apšvietimu bei kitais būtinais kelio elementais.

Lietuvos teritoriją kelias „Via Baltica“ kerta nuo Latvijos iki Lenkijos pasienio, šiam projektui suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas. Visą 269 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Iššukių

Iššukių portretas
Visi turi su mumis, deja....

to > tegul

to > tegul portretas
pats dink islaikytini putino drauge balsuojantis uz konservuota pedopartikja. valink i rosieja savo islaikytinio pensijos prasyt triperi konservuotas

Turbut

Turbut portretas
ir arkliui aisku,kad eismo intensyvumas Lietuvoje didesnis,nei kelio gale Estijoje! Latviai turi gerus kelius visomis kryptimis nuo Rygos,todel Talino kryptimi - ir lieka tik tranzitas i Estija! O mums jau tenka ir abu kaimynu srautai,ir savas eismas,ir dar tranzitas is Kaliningrado srities i "zemynine" Rusija! Taigi,pons ministeri - butinas kelias 2 + 2. O keliu prieziurai kad uztektu - butina vogti maziau ir daryti juos kokybiskai! Tas pats vilkikas,vos kirtes Lietuvos siena,keliu pas kaimynus nebegadina! Tai kaip cia yra!? Beje,kodel prie regioniniu keliu prieziuros,neprisideda karjerai,is kuriu vyksta krauti vilkikai tais keliais!? Juk butent tie keliai ir yra prasciausi,kuriais vezama skalda,zvyras,smelis! Uostas,LEZai,medienos pramone - sitokie pelnai,o keliai i juos tragiski! Kodel!? Tas pats turetu galioti ir kariuomenei,sunkiu negabaritiniu kroviniu imonems. Negi visiems kelius nutiesime tik is ubageliu mokesciu!?
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių