- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ įsibėgėjo ir jau atnešė naudos tiek pirkėjams, tiek šalies gamintojams. Kai kurių lietuviškų produktų paklausa išaugo net iki kelių kartų.
Pirkėjai sutaupė milijonus
Karantino metu prislopęs ekonominis gyvenimas žada nemažų iššūkių. Juos padėti įveikti iniciatyvos ėmėsi prekybos tinklas „Maxima“, paskatinęs rinktis Lietuvos gamintojų prekes ir tokiu būdu suteikti impulsą šalies gamybai, kurią pristabdė COVID-19 krizė. Pirkėjai turi galimybę sutaupyti, nes reguliarios lietuviškų produktų kainos yra sumažintos bendru prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų indėliu.
Jau beveik du mėnesius vykstanti kampanija pirkėjams leido sutaupyti per 3 mln. eurų. Didžioji dalis – 60 proc. – šios sumos yra padengta „Maximos“ sąskaita, o likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.
„Atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis šiandien yra padidintas jau iki 800 įvairių prekių. Džiaugiamės, kad lietuviškos produkcijos paklausa auga, o tai padeda Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.
Tik būdami vieningi, greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų.
Gamintojai didina apsukas
15 proc. sumažinus populiarių Lietuvos gamintojų prekių reguliarias kainas per beveik du mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, jų paklausa yra šoktelėjusi beveik trečdaliu, o kai kurių lietuviškų prekių pardavimas išaugo net kelis kartus.
Įmonės „Arvi kalakutai“ marketingo vadovas Laurynas Maciukonis sako, kad prie „Maximos“ inicijuotos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ bendrovė prisijungė siekdama skatinti spartesnį Lietuvos ekonomikos atsigavimą. „Produkciją gaminame iš lietuviškos žaliavinės kalakutienos, taigi remiame visą maisto tiekimo grandinę – grūdų augintojus, pašarų gamintojus, kalakutų augintojus. Taip prisidedame prie Lietuvos ekonomikos atsigavimo. Stebėdami bendrą šių produktų pardavimų dinamiką nuo metų pradžios matome teigiamą pokytį“, – tvirtino jis.
Vienos didžiausių Lietuvoje prieskonius gaminančios įmonės „Sauda“ komercijos direktorius Artūras Dzekunskas irgi tvirtino, kad jų produkcijos paklausa padidėjo. „Karantinas pačių gamybos procesų nepaveikė, kadangi turėjome pakankamas žaliavų atsargas, o didžiausias iššūkis buvo nežinomybė, kiek tai tęsis ir ar nesustos žaliavų tiekimo grandinė“, – pasakojo jis.
Paklausą augina
„Šiuo laikotarpiu pastebimai išaugo „Baltic Champs“ šviežių pievagrybių pardavimai tiek lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais, tiek su analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Prie pardavimų augimo prisidėjo ir nauja tendencija, kad pievagrybiai vis labiau vartojami ne tik šaltuoju metų laiku, bet ir vasarą, grilio sezonu, todėl kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujame ir su specialiai griliui skirtais pievagrybiais. Džiaugiamės, kad geri kainų pasiūlymai vartotojams pateikiami subūrus keletą Lietuvos gamintojų, taip visi kartu galime prisidėti prie šalies ekonomikos atsigavimo“, – teigė „Baltic Champs“ Komercijos padalinio vadovas Saulius Grakavinas.
Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ augančius savo produkcijos pardavimus skaičiuoja ne tik maisto, bet ir kitoms Lietuvos pramonės šakoms atstovaujančios įmonės.
Langų ir aušinimo skysčius transporto priemonėms ir automobilinę kosmetiką gaminančios bendrovės „Lesta“ vadovas Mindaugas Stankevičius įsitikinęs, kad produkcijos pardavimų augimą, viena vertus, lemia žemesnės kainos bei atsiradęs didesnis poreikis keliauti automobiliu ir rinktis atostogas čia, Lietuvoje, arba kaimyninėse šalyse. „Kita vertus, manome, kad rinktis lietuviškas prekes vartotojus skatina ne tik žemesnė kaina, tačiau ir suvokimas, jog, renkantis Lietuvos gamintojų produkciją, yra skatinama visos šalies ekonomika. Ir tik būdami vieningi greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų“, – pažymėjo jis.
Jungiasi įvairūs verslai
Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.
Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.
Taip pat prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir su Lietuvos gamintojais solidarizavosi kiti verslai. Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ ir biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais siūlo „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujantiems Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.
Atsakingi: „Maximos“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„LTG Link“: keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais6
Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link&ldq...
-
V. Germanas prašo policijos tirti keliolikos milijonų eurų jo turto prievartavimą5
Finansinių technologijų įmonių „Foxpay“ ir „iSun“ savininkės Ievos Trinkūnaitės sugyventinis, už finansinius nusikaltimus teistas Vilhelmas Germanas (buvęs Vilius Židelis) kreipėsi į policiją dėl keliolikos milijonų eur...
-
Paaiškėjo žiūrimiausias „YouTube“ kanalas šalyje: didžiulę auditoriją pritraukia išskirtinis turinys4
Mergina visą naktį viena praleidžia apleistoje psichiatrinėje ligoninėje, kompanija jaunuolių kepa pyragą užrištomis akimis ar testuoja keistus patiekalus – tai tik keli vaizdo įrašai lietuviškame „YouTube“ kanal...
-
Tradicinė Aludarių šventė vėl užlies „Volfas Engelman“ erdves19
Liepos 12-ąją jau septintą kartą kauniečius ir miesto svečius pakvies „Aludarių diena by Volfas Nealkoholinis“. Šią dieną verta pasižymėti kalendoriuje, mat nemokamame renginyje bus ir netikėtų skonių, ir ryškiausių &sc...
-
Aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti Balsio ežero pakrantėje esantys pastatai
Turto banko aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti gyvenamosios ir ūkinės paskirties pastatai Balsio ežero pakrantėje Vilniuje. ...
-
Žiniasklaida: Lietuvos įmonė JK įtariama alyvos ir tepalų kainų dempingavimu
Jungtinės Karalystės (JK) Prekybos teisių gynimo priemonių institucija tiria, ar Lietuvos įmonė „SCT Lubricants“ į šalį importuoja variklinę alyvą ir tepalus už gerokai mažesnes – dempinguotas kainas, ketvirtadienį skelbia...
-
„Vinted“ skųs teismui 2,4 mln. eurų baudą už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus
Didžiausia Europoje internetinė naudotų drabužių prekybos platforma ir pirmasis Lietuvos „vienaragis“ „Vinted“ skųs teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) bendrovei skirtą beveik 2,39 mln. eurų baudą. ...
-
Teisininkė: „Vinted“ gauta bauda – didžiausia, skirta už duomenų apsaugos pažeidimus
Internetinei dėvėtų drabužių prekybos ir mainų platformą valdančiai „Vinted“ gavus didžiausią istorijoje administracinę baudą – beveik 2,4 mln. eurų, advokatų kontoros „Motieka ir Audzevičius“ duomenų apsaugos teis...
-
„Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis3
Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...
-
Aludaris M. Matukas: receptų po devyniais užraktais nelaikome – patirties ir meilės darbui nenukopijuosi
Alaus gamybos technologijos per kelerius pastaruosius dešimtmečius labai ištobulėjo, gamybos procesas sutrumpėjo, tačiau prieš daugybę metų ištobulinti kai kurių alaus rūšių skoniai nė kiek nepasikeitė. ...