- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Visapusę daugiabučių namų priežiūrą Kaune vykdančio „Mano BŪSTO“ paslaugas šiemet pasirinko daugiausia kauniečių per pastaruosius trejus metus. Kas lėmė gyventojų apsisprendimą savo būsto priežiūrą patikėti būtent šiai įmonei?
Per dešimt šių metų mėnesių bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugas Kaune pasirinko dar 32 daugiabučių namų gyventojai. Bendras šių namų plotas – daugiau nei 50 tūkst. kv. m. Tai geriausias rezultatas per pastaruosius trejus metus. Iš viso įmonė mieste rūpinasi virš 1 000 daugiabučių namų.
Įmonės atstovai pastebi, kad rinkdamiesi, kam patikėti savo turto priežiūrą, kauniečiai šiuo metu akcentuoja du esminius pasirinkimo aspektus. Tai – paslaugų kokybė ir tinkamas jų interesų atstovavimas.
„Buvo laikas, kai gyventojams, renkantiems administratorių, svarbiausias kriterijus buvo kuo pigesni paslaugų įkainiai, tačiau dabar situacija pasikeitė. Žmonės nebenori pigiausių paslaugų, nes, matyt, pamažu supranta, kad pigiausia – ne visada geriausia. Bendraudamas tiek su esamais, tiek su naujais klientais girdžiu, kad jiems svarbus gyvas, šiltas kontaktas, kad kilus klausimų visada šalia būtų profesionalų komanda. Būtent todėl mes kiekvienam namui skiriame po klientų atstovą, kuris tinkamai atstovauja gyventojų interesams“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.
Įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą.
Jo teigimu, po pandemijos įmonės klientai itin noriai pageidauja gyvų susirinkimų, todėl dabar bendrovė per mėnesį surengia apie 60 visuotinių susitikimų su namų gyventojais. Jų metų aptariami svarbiausi būsto priežiūros klausimai, tariamasi dėl konkrečių būsto vertę keliančių darbų poreikio, dalijamasi patarimais ir konsultacijomis.
Bendrovė fiksuoja ir dar vieną rekordą – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sek. Tai bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją. Dabar su įmone galima susisiekti daug greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių tiek valdiškų, tiek privačių institucijų.
Nors paslaugų kaina nebėra pagrindinis kriterijus renkantis namo administratorius, V. Jerošenko sako, kad įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ sumažino dalies itin populiarių paslaugų įkainius. Bendrovė nuo gegužės pradžios perpus sumažino tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remonto darbų gyventojų butuose įkainius. Jie sumažėjo beveik 50 proc.
Be to, įmonė nutraukė sutartis su tais rangovais, kurie galėjo piktnaudžiauti ir siūlėsi atlikti darbus didesnėmis nei rinkoje kainomis.
„Mūsų veiklos principai, orientuoti į esamų ir naujų klientų patirties gerinimą, pasiteisino. Tai yra kryptingų pastangų ir stiprios komandos darbo rezultatai. Todėl ir toliau mūsų prioritetas išlieka paslaugų ir aptarnavimo kokybės stiprinimas ir visų klientų lūkesčių išpildymas“, – akcentavo „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Baltijos jūroje pažeistas Latvijos kabelis „Bitės“ klientams Lietuvoje įtakos neturės?
Baltijos jūroje anksti sekmadienį pažeidus povandeninį Latvijos valstybinio radijo ir televizijos centro optinį kabelį, kuriuo naudojasi ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovė „Bitė Group“, „Bitė Lietuvos“ v...
-
Pradeda veikti audito rezultatų informacinė svetainė ARIS
Pradeda veikti Valstybės kontrolės sukurta audito rezultatų informacinė svetainė ARIS. Ji skirta institucijoms, įgyvendinančioms valstybiniuose audituose pateiktas rekomendacijas. ...
-
Atskleidė, kas gruodį mokėjo didžiausias algas – sumos įspūdingos
Didžiausią vidutinę algą Lietuvoje gruodį mokėjo didmeninės prekybos elektros kabeliais bendrovė „TT Cables Nordic“ – visą arba ne visą mėnesį dirbę šeši bendrovės darbuotojai gavo vidutiniškai 33,8 tūkst. ...
-
2025 metais „Hanner“ į plėtrą investuos 98 mln. eurų
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Hanner“ šiemet į NT projektus investuos 98 mln. eurų. Didžioji dalis investicijų – 68 mln. eurų – bus skirta Vilniaus gyvenamojo ir komercinio NT plėtrai, 30 mln. eurų – invest...
-
„Rheinmetall“ vadovas susitiks su premjeru: tai pirmasis oficialus vizitas Lietuvoje
Trečiadienį Vilniuje lankysis artilerijos amunicijos gamyklą Lietuvoje planuojančios statyti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ generalinis direktorius Arminas Pappergeris (Papergeris). ...
-
Planetariumas Kaune – subrendęs 30 metų darbo vaisius
Praėjusių metų pabaigoje Kaune duris atvėrė „Mokslo sala“, kurioje įrengtas ypač modernus planetariumas. Toks objektas šiuo metu vienintelis Lietuvoje, tad jo gali pavydėti visas kaimyninių šalių regionas. Čia pritaikytos n...
-
„LTG Cargo“ suteikti didesni įgaliojimai
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovei „LTG Cargo“ suteiktas europinis sertifikatas – bendrovė galės techniškai prižiūrėti ne tik lietuviškus, bet ir iš kitų ES šali...
-
Rusiškus atlasus vadina testu Lietuvai
Paaiškėjus, kad viename iš Vilniaus knygynų pardavinėjami žemėlapiai, kuriuose Maskvos aneksuotas Krymas ar net kai kurios Ukrainos sritys rytuose vaizduojamos kaip faktinės Rusijos federacijos teritorijos, Seimo Kultūros komiteto pirminin...
-
Iš Londono skridęs „Wizz Air“ lėktuvas Kauno taip ir nepasiekė
Ketvirtadienį iš Londono skridęs ir Kaune leistis turėjęs oro bendrovės „Wizz Air" lėktuvas Lenkijos oro erdvėje apsisuko ir grįžo atgal. Pasak Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovo Tado Vasiliausko, orlaivis buvo apgręžtas dėl techn...
-
Hofmanas: turiu suvaldyti šitą krizę
Asociacijai „Riešės bendruomenė“ paprašius Žemės ūkio ministerijos paaiškinti, kodėl uždaromas jos valdomas Riešės žirgynas, žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas žada padaryti viską, kad žirgynas būtų i&s...