- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Mano BŪSTAS“ fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį į devynis iš dešimties klientų skambučius atsiliepė greičiau nei per 20 sekundžių ir tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.
Klientų pasitenkinimo indeksą (NPS) kasdien matuojantis „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras per pastaruosius metus pagerino bene visus veiklos rodiklius, o klientų pasitenkinimą išaugino net 136 proc. Per šį laikotarpį žymiai pagerėjo klientų užklausų valdymas, aptarnavimo kokybė ir greitis, konsultantų gebėjimas čia ir dabar spręsti klientams aktualius klausimus.
Be to, pasiektas ir naujas rekordas – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių. Prieš metus konsultantams greičiau nei per 20 sekundžių pavykdavo atsiliepti į 68 proc. klientų skambučių, o dabar šis rodiklis šoktelėjo iki 91 proc.
„Mano BŪSTO“ pav.
Tiesa, miestams paskelbus šildymo sezono pradžią šis rodiklis gali laikinai kiek sumenkti, kadangi šiuo laikotarpiu skambučių srautas įprastai išauga maždaug 40 proc. Tačiau jau po vienos ar dviejų savaičių, kai išsprendžiami šildymo pradžios klausimai, situacija vėl stabilizuojasi.
„Prieš keletą metų buvo paplitęs toks teiginys, esą prisiskambinti į „Mano BŪSTĄ“ yra sudėtinga, reikia ilgai laukti, kol atsilieps konsultantai. Galiu atsakingai pareikšti, kad šiandien toks naratyvas yra ne kas kita, o mitas. Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų“, – sakė „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė Gina Grigaliūnienė.
Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau nei bet kada anksčiau ir greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų.
Jos teigimu, analizuojant apklausų duomenis, konsultantų pastangas kasdienių apklausų metu vertinantys įmonės klientai išskyrė tris savybes, kurias įvardija kaip stipriausias. Tai specialistų kompetencija, operatyvumas sprendžiant įvairaus sudėtingumo klausimus ir mandagus bendravimas.
„Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė pastebi, kad tokius klientų įvertinimus pavyko pasiekti nuolat peržiūrint veiklos procesus, investuojant į kokybės gerinimo sprendimus ir skatinant darbuotojų bendradarbiavimą.
Bendrovės konsultantai per mėnesį gauna vidutiniškai 40 tūkst. klientų užklausų arba daugiau nei 1 300 paklausimų per dieną. Suvaldyti tokius srautus yra nemenkas iššūkis. Tačiau Klientų patirčių centro specialistai ne tik susitvarko su užduotimis, bet ir nuolat gerina veiklos rezultatus.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai finansinio stabilumo garantas, kuris užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir patikimumą, o svarbiausia – klientų kaupiamųjų lėšų saugumą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
S. Gentvilas: atliekų perdirbėjai Skaidiškėse tikrinami, žadama imtis veiksmų2
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) vėl aiškinasi, ar atliekų perdirbimo įmonių Skaidiškių kaime, Vilniaus rajone, į aplinką skleidžiama tarša viršija normas, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. Anot jo, jei i&scaro...
-
Steigiamas neliečiamojo kapitalo fondas, užtikrinsiantis ilgalaikį Sugiharos namų muziejaus finansavimą3
Įsteigtas neliečiamojo kapitalo fondas, kuris padėtų išlaikyti Sugiharos namų muziejų Kaune. Tai svarbus žingsnis, užtikrinantis ilgalaikį šio istoriškai ir strategiškai svarbaus muziejaus veiklos tęstinumą. Fondas sieks ...
-
Švedijos „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą1
Vartojimo paskolas teikiantis Švedijos bankas „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą. Jis pradėjo veikti antradienį. ...
-
Sparčiausia NT plėtra – kairiajame Nemuno krante: į SBA vystomą rajoną investuos per 250 mln. eurų7
Nekilnojamojo turto (NT) ekspertų perspektyviausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu rajonu Kaune vadinamas kairysis Nemuno krantas per ateinančius 6 metus sulauks kelių šimtų milijonų eurų investicijų. SBA grupės NT bendrovė „SBA Urban&l...
-
Ministras atmeta A. Syso kaltinimus dėl neskaidrumo Ignalinos AE, gina vadovą2
Opozicinių socialdemokratų atstovui Algirdui Sysui pareiškus apie nebeveikiančios Ignalinos atominėje elektrinės (IAE) neskaidrią darbuotojų kaitą bei švaistomas lėšas, energetikos ministras sako, kad pokyčiai įmonėje vyk...
-
Rusiškam prekybos tinklui pasiuntė žinutę: vaizdai ant stendų kalba patys už save167
Kaune ant parduotuvės „Mere“ stendo užpurkštas užrašas „Rusiška parduotuvė“, nupieštas kūjis ir pjautuvas. ...
-
Pergalingas studentų finišas, žymintis naują pradžią1
Lietuvos inžinerijos kolegijos (LIK) studentų komanda „KTK Racing division“ sezoną užbaigė skambiai – laimėjo paskutinįjį „BaTCC“ čempionato etapą ir padovanojo pirmąją pergalę naujai įkurtai Lietuvos inžinerijos ko...
-
A. Armonaitė: dėl „Rheinmetall“ gamyklos „dar reikia padirbėti“3
Vyriausybei trečiadienį patvirtinus siūlymą keisti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ būsimai artilerijos amunicijos gamyklai numatyto sklypo paskirtį, ekonomikos ir inovacijų ministrė sako, kad Lietuva jau atliko būtinu...
-
Savaitgalį savanoriai kviečiami į tradicinę kopų tvarkymo talką „Kopoms reikia tavęs!“4
Jau ketvirtus metus pirmąjį spalio šeštadienį rengiama iniciatyva „Kopoms reikia tavęs!“ savanorius kviečia spalio 5 d., 11 val., susirinkti pajūryje prie „Memel Nord“ baterijos Klaipėdoje. SBA grupės drauge su Ma...
-
Įsipareigojimas bendruomenei ir sportui: „Viada LT“ pratęsė partnerystę su „Žalgiriu“
Plačiausią degalinių tinklą šalyje valdanti „Viada LT“ pratęsė bendradarbiavimą su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu. Bendrovė dar vienerius metus bus „Žalgirio“ partnere Eurolygoje. ...