- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šį rugsėjį debiutavęs naujos kartos prabangus BMW septintos serijos sedanas sulaukė ekspertų pripažinimo – novatoriškas, lengvesnis, bet tvirtesnis automobilio kėbulas „Carbon Core“ gavo prestižinį šios srities apdovanojimą „EuroBodyCar Award 2015“. Vertinimo komisijos skirtas rekordinis per visą apdovanojimų istoriją taškų skaičius rodo, kad naujųjų „BMW 7“ automobilių kėbulas šiuo metu yra aukščiausias technologijų standartas auto pramonėje.
„Esame įpratę, kad naujas, saugesnis ir prabangesnis modelis dažniausia reiškia ir paaugantį svorį. Tačiau naujasis „BMW 7“ sedanas sulaužė šį stereotipą patvirtindamas dizaino, kūrybos ar technologijų srityje vis labiau įsigalintį šūkį „mažiau yra daugiau“. Pelnytas apdovanojimas rodo BMW inžinerinius pasiekimus ir lyderystę taikant naujausias šios dienos technologijas serijinių automobilių gamyboje“, – sako Aurimas Tamašauskas, BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje.
Naujos „BMW 7“ serijos sedanų kėbulas „Carbon Core“, pagamintas naudojant plieno, aliuminio ir anglies pluošto medžiagų derinį, surinko 41,87 balų iš 50-ties maksimalių. Tai – aukščiausias įvertinimas per „EuroBodyCar“ apdovanojimų, įsteigtų 2002-aisiais, istoriją. Šie apdovanojimai laikomi svarbiausiu įvertinimu už inovacijas automobilių kėbulų konstrukcijos srityje.
Gaminant kėbulą „Carbon Core“ pirmą kartą serijinės gamybos automobiliuose panaudotas anglies pluošto ir grūdinto plieno junginys. Šis novatoriškas medžiagų derinys leidžia padidinti kėbulo konstrukcijos atsparumą deformacijoms ir tuo pačiu metu pastebimai sumažinti bendrą automobilio svorį. Tiesa, lengvesnis tapo ne tik pats kėbulas – dėl išaugusio konstrukcijos atsparumo atsirado galimybė naudoti mažesnio svorio detales kitose automobilio vietose, pavyzdžiui, lakštinio plieno elementus tarp automobilio durelių ertmių.
Kurdami naujųjų „BMW 7“ sedanų kėbulą bendrovės inžinieriai pasirėmė patirtimi, įgyta dirbant su „BMW i“ serijos modeliais, turinčiais elektros pavarą – elektromobiliu „BMW i3“ ir hibridiniu superautomobiliu „BMW i8“. Šiuose modeliuose vairuotojų ir keleivių kabina yra pagaminta vien tik iš anglies pluošto.
Kėbulo patobulinimai, taip pat aliuminio naudojimas variklio dangčiui ir šoninėms durims bei kitų lengvasvorių sprendimų pritaikymas leido naujosios kartos „BMW 7“ automobilių svorį sumažinti iki 130 kg, palyginti su ankstesniais modeliais. Dabartinis BMW septintosios serijos sedanas sveria apytikriai tiek, kiek ir trečiosios kartos giminaitis, debiutavęs dar 1994-aisiais.
„BMW 7“ sedanuose naudojamos lengvasvorės medžiagos lemia ir beveik idealų (50:50) svorio paskirstymo santykį tarp ašių bei žemiau esantį automobilio svorio centrą. Tai prisideda prie dar geresnių šio sedano dinaminių važiavimo ypatybių, aukštesnio komforto lygio ir išaugusio našumo.
Apdovanojimai „EuroCarBody“ buvo paskelbti pasaulinėje konferencijoje „Global Car Body Benchmarking Conference“. Konferencijoje, vykusioje Bad Nauheime, Vokietijoje, dalyvavo per 550 automobilių ekspertų iš 24 šalių, kurie diskutavo apie naujausius pasiekimus ir ateities inovacijas kuriant ir gaminant automobilių kėbulus.
Dėl geriausio kėbulo apdovanojimo „BMW 7“ sedanai varžėsi su kitų aštuonių gamintojų iš viso pasaulio konkurentais. Vertinimo komisija ypatingai aukštai BMW modelių kėbulus įvertino medžiagų panaudojimo, konstrukcinio dizaino, išbaigtumo ir vertės klientui kategorijose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Rinkos pulsas: metų rezultatai ir lūkesčiai1
Per 2024-uosius Lietuvoje įregistruoti 1 853 elektromobiliai, Lenkijoje – daugiau kaip 68 tūkst., Norvegijoje – 114,4 tūkst. ...
-
„Regitra“ išplėtė paslaugų spektrą2
Atsižvelgta į klientų poreikius: nuo šiol „Regitroje“ tarptautinį vairuotojo pažymėjimą bus galima užsisakyti skubos tvarka, o informaciją apie asmeninius duomenis gauti telefonu. ...
-
Policija atskleidė, ką planuoja13
Šį mėnesį Lietuvos policijos dėmesys bus sutelktas į vairuotojų blaivumą, pavojingą ir chuliganišką vairavimą, matomumą gerinančių saugos priemonių – atšvaitų – naudojimą tamsiuoju paros metu. ...
-
Kviečia pažinti istoriją, išbandyti kelininko profesiją1
„Tikime, kad muziejus taps ne tik svarbiu edukaciniu centru, bet ir erdve, kurioje lankytojai galės tiesiogiai pažinti kelių sektoriaus evoliuciją ir inovacijas“ – teigė „Kelių priežiūros“ generalinis direktorius dr. Audri...
-
Žiemos išbandymai – ir kėbului, ir akumuliatoriui1
2025-ųjų pirmąją savaitę dosniai iškritęs sniegas priminė apie žiemiškus rūpesčius. Šaltasis sezonas yra sudėtingiausias laikotarpis vairuotojams. Sniego, drėgmės ir druskų poveikis tampa lakmuso popierėliu tiek automobilio ...
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?14
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...