- Ignas Jačauskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius kritikuoja savivaldybes, kad šios tinkamai nepasiruošė dešiniojo posūkio rodyklių nuėmimui, bei sako, jog ministerija stebės eismo situaciją didžiuosiuose miestuose.
„Visų pirma, nutarimas (nuimti rodykles) yra 2014-ųjų metų ir mes šiandien turime dar nepasiruošusias savivaldybes. Tai yra viena problema. Antra, savivaldybėms reikia galvoti, kaip jie gali spręsti problemas. Greičiausiai tose sankryžose ne visur yra pritaikytos naujos reguliavime numatytos priemonės, papildomos šviesoforų sekcijos. Gal iki tam tikrų vietų jų rankos dar nepriėjo“, – BNS penktadienį sakė viceministras.
Nuo sausio panaikinus vadinamąsias žaliąsias dešiniojo posūkio rodykles prie šviesoforų, šalies didžiųjų miestų savivaldybės jau pastebi eismo problemų ir prognozuoja dar išaugsiant spūstis, tačiau tikisi ir didesnio saugumo pėstiesiems.
V. Kondratovičius pabrėžia, kad net ir pastebėjus padidėjusias spūstis, ministerija greičiausiai nesvarstys galimybių grąžinti lentelių, tačiau atidžiai stebės, kaip savivaldybės sprendžia problemas.
Iniciatyvos iš mūsų pusės keisti tvarką nėra, bet situaciją tikrai stebime, žiūrime, kaip viskas klostosi.
„Politikai gali visko bandyti. Bet suprantama, kad eismo organizavimo pakeitimai reikalauja kažkokio adaptacijos laikotarpio. Matome ir naujas sankryžas, kurios statytos pagal naujas taisykles, buvo reguliavimas keičiamas. Tikrai, manau, kad savivaldybės turėtų pažiūrėti. Iniciatyvos iš mūsų pusės keisti tvarką nėra, bet situaciją tikrai stebime, žiūrime, kaip viskas klostosi“, – tvirtino jis.
Susisiekimo ministerija teigia, kad pakeitimai atsirado po 2014-aisiais Kelių ir transporto tyrimo instituto atlikto tyrimo, parodžiusio, jog sankryžose su žaliosiomis rodyklėmis kyla daugiau avarijų, kuriose žūva ar sužalojami žmonės.
Ministerija taip pat teigia, kad rytinėje Vokietijos dalyje atsiradusios žaliosios rodyklės čia palaipsniui išnyko, tokio reguliavimo daugiau neturi nė viena Europos valstybė.
Kelių policija akcentuoja, kad naujosios priemonės užtikrins didesnį pėsčiųjų saugumą, o vairuotojų patiriami laikini nepatogumai, tikimasi, išsispręs savivaldybėms pritaikius sankryžose modernias eismo reguliavimo sistemas, papildomas šviesoforų sekcijas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kondratovičius stabdys sprendimą atsisakyti vairavimo egzamino rusų kalba6
Naujasis vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius stabdys savo pirmtakės įsakymą, kad nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje būtų galima laikyti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos Sąjungos (ES) kalbomis. ...
-
„Nissan“ ir „Honda“ derėsis dėl kompanijų apjungimo1
Japonijos automobilių pramonės milžinės „Nissan Motor“ ir „Honda Motor“ pradės derybas dėl susivienijimo, kurio tikslas – rimtesnis konkuravimas su „Tesla“ ir kitais elektromobilių gamintojais, trečiadienį pas...
-
„Via Lietuva“ pranešė, kada bus atnaujintas eismas Trakų viaduku
Trečiadienio popietę bus atnaujintas eismas kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančiu kapitaliai suremontuotu viaduku. ...
-
Vairavimo teorijos egzaminas – tik rusų kalba: ar nepaskubėjome?5
Nuo sausio 1 d. įsigaliosiantis draudimas laikyti vairavimo egzaminą rusų kalba nustatytas pernelyg skubotai, tvirtina vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius. Anot jo, tokiam pokyčiui reikalingas ilgesnis pereinamasis laikotarpis. Tokią poz...
-
Rusų kalba šalinama iš vairavimo egzaminų, bet bus išimčių?22
Vairavimo egzamino nuo kitų metų nebebus leidžiama laikyti rusų kalba. Esą viešosios paslaugos Lietuvoje negali būti teikiamos šalies agresorės kalba. Pokyčiu tikimasi ne tik padėti užsieniečiams lengviau integruotis, bet ir reguliuoti...
-
Egzaminą išlaiko tik iš 20 karto: ar tokie vairuotojai pavojingi kelyje?23
Vairavimo egzaminą iš pirmo karto išlaiko tik kas ketvirtas. „Regitra“ pastebi, kad rezultatai smuktelėjo po pandemijos. O pagrindinė neišlaikymo priežastis – norintys vairuoti pernelyg savimi pasitiki. Kai kam vairav...
-
Traukiniu – ne vien į Taliną4
Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimyb...
-
Rinkos pulsas: pirkėjai džiugino pardavėjus
Praeitą mėnesį lietuviai ir lenkai daugiausia nupirko naujų lengvųjų automobilių „Toyota“, estai dažniausiai rinkosi „Škoda“. ...
-
Pinga kasmet, kai kurie – lėčiau2
Įprastai nauji automobiliai per pirmuosius metus nuo įsigijimo praranda apie 20 proc. savo pradinės vertės, o po penkerių metų būna verti vidutiniškai 40 proc. pradinės kainos. Tačiau kai kurie automobiliai savo vertę išlaiko geriau. ...
-
Galiūnų jėgos šaltinis – elektra3
Lietuvos elektromobilių parke dydžiu labiausiai išsiskiria bendrovės „Heidelberg Materials“ pirkiniai – trys betonvežiai: kiekvienas sveria 32 t ir turi 350 kWh talpos baterijas. ...