- Giedrius Gaidamavičius, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Marius Skuodis.
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
-
M. Skuodis: 61 mln. eurų vertės kelio Molėtai–Utena rekonstrukcijos...
Magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpa tarp Utenos ir Molėtų bus pradėta rekonstruoti jau kovo pradžioje, o darbai turėtų būti baigti iki šių metų pabaigos, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis. Darbus už 61 mln. eurų (su PVM) atliks konkursą laimėjusi Panevėžio kelių statybos įmonė HISK.
Ministro teigimu, visas kelias Vilnius–Utena, kaip ir planuota anksčiau, turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos.
„Po 38 dienų startuojame su pirmų atkarpų rekonstrukcija nuo Molėtų iki Utenos, maždaug 30 kilometrų ruože. Labai tikiuosi, kad mus lydės sėkmė ir iki metų galo turėsime atliktus darbus“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė M. Skuodis.
„Planas, (...) kad visas Utenos plentas turėtų būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos, lieka nepakeistas“, – teigė ministras.
Pasak jo, darbai šiuo metu rekonstruojamame 2 kilometrų ruože Utenoje turėtų būti baigti šių metų viduryje.
HISK trečiadienį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pasirašė 61 mln. eurų vertės sutartį. Pasak LAKD vadovo Mariaus Švaikausko, darbai turėtų būti pradėti kovo 8 dieną.
„Pasirašytos sutarties vertė yra 61 mln. eurų su PVM“, – žurnalistams trečiadienį sakė jis.
Anot M. Skuodžio, kelio atkarpos nuo Riešės seniūnijos iki Molėtų projektavimo darbai turėtų būtų pabaigti antrąjį šių metų ketvirtį, iškart po to planuojama paskelbti šio ruožo rangos darbų konkursus.
„Tikiuosi, kad nuo metų vidurio, antrąjį metų pusmetį ten jau matysime realiai vykstančius rangos darbus“, – sakė M. Skuodis.
Pasirašytos sutarties vertė yra 61 mln. eurų su PVM.
Pasak M. Švaikausko, pastarosios atkarpos rekonstrukcija gali būti dvigubai brangesnė nei Molėtų–Utenos ruožo.
„Rangos darbams tikslią sąmatą pasakyti anksti, bet patys įsivaizduojate, kad tas ruožas yra ilgesnis ir bus daromas „du plius vienas“ pagal eismo intensyvumą, tai vertė gali būti dvigubai didesnė negu šios (Molėtų–Utenos – BNS) atkarpos“, – sakė LAKD vadovas.
Perskirstys lėšas keliams, atidės kai kuriuos projektus
Kelių priežiūros ir plėtros programoje šiemet kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai papildomai skirta 40 mln. eurų.
M. Skuodis pripažino, kad šių Vyriausybės numatytų lėšų šiemet suplanuotiems kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos darbams neužteks. Dėl to, jo teigimu, reikės atidėti kitų projektų įgyvendinimą bei perskirstyti jiems numatytas lėšas.
„40 mln. eurų mums nepakanka. Reikia labai kūrybiškai žiūrėti į procesus, į visus kitus darbus, kad mes vis dėlto įgyvendintume tuos prioritetus, kuriuos esame deklaravę“, – teigė susisiekimo ministras.
„Faktas, dėl to mes kažkuriuos projektus turime atidėti ir skirti prioritetą tiems darbams, kurie yra prioritetiniai: numeris vienas – Utenos plentas, numeris du yra „Via Baltica“ (...), numeris trys yra tiltai, viadukai ir po to visi kiti darbai“, – pridūrė jis.
Pernai spalį pradėti beveik dviejų kilometrų ilgio šio kelio atkarpos rekonstrukcijos darbai, kurių vertė siekia 7 mln. eurų. Darbus taip pat atlieka HISK, juos užbaigti numatyta 2024 metų liepą.
Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.
Kelias pradėtas tiesti apie 1978 metus, visiškai baigtas 1985 metais. Pirmieji jo rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 metais. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 metais, buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas, jis taip pat paplatintas nuo dviejų iki keturių eismo juostų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus meras apie rekordinius kelių remonto darbus: per metus – dar 121,3 km atnaujintų gatvių
Praėjusiais metais Vilniuje tęsti ypač ambicingi gatvių remonto darbai. 2024 m. atnaujinta 121,3 km sostinės gatvių, iš kurių žvyrkelių – beveik 5 km, atnaujinta 61,6 km šaligatvių ir įrengta 13,7 km dviračių takų. ...
-
Santaros klinikos: Nacionaliniam vėžio institutui tapus filialu, darbą tęsia per 97 proc. darbuotojų
Nuo sausio reorganizavus Nacionalinį vėžio institutą (NVI) ir dalį jo pavertus Santaros klinikų filialu, darbą sveikatos įstaigoje tęsia beveik visi darbuotojai, auga suteiktų paslaugų skaičius. ...
-
Ministrė ieškos būdų kalio jodido tablečių suteikti Vilniuje neregistruotiems studentams1
Sveikatos apsaugos ministrė Marija Jakubauskienė žada ieškoti būdų, kad kalio jodido tabletes galėtų atsiimti ir Vilniuje gyvenantys, bet čia savo gyvenamosios vietos neregistravę studentai. ...
-
Vilniaus rajono savivaldybė atnaujino administracijos struktūrą
Vilniaus rajono savivaldybė praneša, kad siekiant geriau atliepti šio rajono gyventojų lūkesčius ir teikti jiems kokybiškesnes paslaugas, nuo sausio 1 d. pradėjo veikti naujai suformuota administracijos struktūra. Kaip nurodo savival...
-
Medikai: atrodė, kad susitvarkėme, tačiau po valandos – eilė laukiančiųjų
Dalyje Lietuvos siautėjusi lijundra, kai kuriuos miestus pavertė ledo arenomis – ypač sostinėje. Čia ligonines užplūdo masės galūnes susilaužiusių gyventojų. Nuo antradienio ryto pasipylė ir eismo įvykių lavina. Nors, anot savivaldyb...
-
Avulis apie stadioną: neįmanoma to padaryti55
Vilniaus savivaldybei ilgiau nei planuota derinant nacionalinio stadiono koncesijos sutarties pakeitimus su Europos Komisija (EK), sostinės valdžia bei projektą ketinančios perimti NT bendrovės „Hanner“ vadovas viliasi, kad prieš daugia...
-
Pas dalį Vilniaus rajono poliklinikos gydytojų gyventojai pateks be eilių1
Norintieji užsiregistruoti pas Vilniaus rajono poliklinikoje dirbančius gydytojus specialistus tą galės be ilgo laukimo eilėse. ...
-
Regos negalią turinčiai moteriai – akibrokštas sostinės įmonėje: liepė prašyti kitų pagalbos1
Regos negalią turinti moteris, lydima šuns vedlio, apsilankiusi Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje ne tik negalėjo savarankiškai užsiregistruoti vizitui, bet ir susidūrė su nemandagiu įstaigos darbuotojos elgesiu. ...
-
Vilniaus gatvės virto čiuožyklomis
Vilniaus miesto savivaldybėje įspėja, kad antradienį mieste lijundra, ant šaligatvių krentanti dulksna ir smulkus lietus staigiai virsta ledu. ...
-
Nausėda dėl arkikatedros vertybių skandalo: kai kam reikėtų pasimokyti1
Prezidentas Gitanas Nausėda apgailestauja, jog išimant kultūros vertybes iš slėptuvės Vilniaus arkikatedroje buvo pažeistos procedūros, ir tikisi, kad ateityje tai nebepasikartos. ...