Seimas sušvelnino vairuotojų ir savininkų atsakomybę už jų automobilių keliamą taršą keliuose. Pareigūnai taršių automobilių vairuotojus galės įspėti arba skirti baudą. Įspėjimas iki šiol nebuvo numatytas.
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), susijusias su dviratėmis transporto priemonėmis.
Vairuotojai Klaipėdos gatvėse kiekvieną dieną sutinka motociklininkus – vieni jų elgiasi itin mandagiai, kiti gi laigo tarp mašinų, spūstis lenkia ištisinėmis juostomis, o lįsdami tarp automobilių verčia kitus staiga stabdyti ar trauktis. Kyla klausimas – ką sau gali leisti motociklų vairuotojai?
Nuo praėjusių metų Lietuvoje galioja dviratininkų lenkimo saugiu atstumu rekomendacija, tačiau eismo ekspertai pripažįsta, kad tautiečiams dar yra kur tobulėti.
Tiek motociklininkai, tiek lengvųjų automobilių vairuotojai privalo sustoti užsidegus raudonam šviesoforo signalui, taip pat gali važiuoti vos įsižiebus žaliam, tačiau čia lygybė ir pasibaigia.
Kai kurie klaipėdiečiai savo automobilius be sąžinės graužaties palieka neįgaliųjų vairuojamoms ar juos atvežančioms transporto priemonėms skirtose stovėjimo vietose. Savaitgalį dauguma pažeidėjų teisinosi neįgaliojo vietą užėmę tik labai trumpam.