Baigiamos Vilniaus oro uosto naujojo keleivių išvykimo terminalo statybos, penktadienį pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). Terminalą per daugiau nei pusantrų metų už maždaug 50 mln. eurų pastatė „Eikos statyba“.
Tris oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) rugpjūtį aptarnavo rekordinį skaičių keleivių – 664 tūkst., arba 10 proc. daugiau nei prieš metus ir 7 proc. daugiau nei 2019-ųjų rugpjūtį.
Teismui galutinai nutarus, kad Rusijos piliečio Jurijaus Borisovo anksčiau valdyta aviacijos technikos remonto įmonė „Aviabaltika“ dėl grėsmių nacionaliniam saugumui negali tęsti veiklos Kauno oro uoste, „Aviabaltikai“ laikinai uždrausta veikti išsinuomotame valstybinės žemės sklype ir pastatuose – įmonė gali tik atlikti veiksmus, reikalingus atlaisvinti sklypą.
Dėl užsitęsusių teisinių procesų Lietuvos oro uostai (LTOU) nusprendė atidėti planus statyti verslo centrą šalia Vilniaus oro uosto, skelbia „Verslo žinios“.
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas siūlo riboti naktinius skrydžius tarp vidurnakčio ir 6 val. ryto. Dėl šio klausimo jis, kartu su sostinės savivaldybės tarybos nariu Vydūnu Sadausku inicijavo peticiją, raginančią ateityje visiškai atsisakyti tamsiuoju paros metu vykstančių skrydžių, tačiau Lietuvos oro uostai (LTOU) idėją kritikuoja, neva priėmus tokį sprendimą, išaugtų kainos.
Teismams galutinai išsprendus ginčus tarp bendrovės „Lietuvos oro uostai“ (LTOU) ir statybos bendrovių „Inti“ bei „Jungtiniai projektai“ dėl jų galimybių toliau dalyvauti Vilniaus oro uosto sandėlio ir komercinio pastato rangovo konkurse, jis bus tęsiamas, pranešė LTOU.
Ramybės valandos turėtų galioti visiems? Lietuvoje galioja taisyklė, draudžianti triukšmauti po 23 val., tačiau ne visiems „triukšmadariams“ ji taikoma. Naktimis iš oro uostų kylantys ir besileidžiantys lėktuvai ne tik kelia nemažą triukšmą, bet ir sukelia didelių nepatogumų keleiviams. Tad Vilniaus savivaldybės taryba vasaros pabaigoje ruošiasi svarstyti klausimą dėl naktinių skrydžių panaikinimo Vilniaus oro uoste (VNO).
Penktadienį visame pasaulyje pasirodžius pranešimams apie IT sistemų trikdžius, neaplenkusius ir keleto Lietuvos oro uostuose veikiančių antžeminio aptarnavimo įmonių, pranešama, kad fiksuoti sutrikimai pašalinti.
Nuo 2023 metų pabaigos vykstantis Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas – pasiekė tarpinį finišą ir nuo liepos vidurio orlaivių riedėjimui jau atidaryta būsimo naujojo perono dalis (orlaivių riedėjimo maršrutas).
Siekiant tęsti skrydžių tarp Vilniaus bei Kauno ir kitų svarbių pasaulio miestų plėtrą Vyriausybė trečiadienį leido 5 mln. eurų padidinti valstybės valdomos įmonės Lietuvos oro uostai (LTOU) įstatinį kapitalą.