Bendrovė „Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija) ruošiasi dar vieno magistralinio kelio Vilnius-Utena ruožo rekonstrukcijai ir skelbia konsultacijas su rinkos dalyviais.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis teigia, kad jau yra pradėti priešprojektiniai sprendimai dėl Lietuvos plento A14 Vilnius-Utena, kurį planuojama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. Anot jo, šis, vienintelis šalies magistralinis kelias su betono danga yra šalies gėda, ir darbus ministras sieks pradėti kuo anksčiau.
Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro.
Premjeras Saulius Skvernelis tikina, kad prieš kelis dešimtmečius nutiestas betoninis kelias Vilnius–Utena bus suremontuotas iki 2020 metų, jei darbų nepristabdys teismai ar kitos nenumatytos aplinkybės.
Prieš tris dešimtmečius nutiestą betoninį kelią Vilnius–Utena, vairuotojų vadinamą tiesiog „betonke“, tikimasi pradėti tvarkyti šį pavasarį. Čia patruliuojantys pareigūnai LRT RADIJO žurnalistams, rengiantiems projektą „Aplink Lietuvą“, papasakojo apie didžiausius iššūkius šiame kelyje ir kaip išvengti skaudžių avarijų.
Prieš tris dešimtmečius nutiestas betoninis betoninis kelias tarp Vilniaus ir Utenos bus rekonstruojamas, tačiau ne viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu, o iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Nutarimas dėl itin prastos kokybės kelio Vilnius-Utena remonto koncesijos būdu buvo prieš beveik metus priimtas dar buvusiame Seime, tačiau konkurso koncesininkui išrinkti paskelbimas dar užtruks ne vieną mėnesį.