Per šių metų spalį Lietuvoje įregistruoti iš viso 1 167 lengvieji keleiviniai elektromobiliai: 593 – grynieji elektromobiliai ir 574 – iš išorės įkraunami hibridai. Tai 16,6 proc. daugiau nei šiemet rugsėjį, kai buvo įregistruotas iš viso 1001 lengvasis keleivinis elektromobilis, skelbia Lietuvos energetikos agentūra (LEA).
Ilgai vyravusi nuostata, kad elektromobilių skaičius keliuose padidės įrengus daugiau įkrovos taškų, netiksli. Šiuo metu Lietuvoje vienai viešojo įkrovimo stotelei tenka vos keturiolika elektromobilių, todėl rinkos dalyviai pirmiausia siūlo atkreipti dėmesį į vis dar sunkiai įkandamas šių transporto priemonių kainas.
Stebint registruojamų grynųjų elektromobilių skaičiaus augimą Lietuvoje, didžiausia jų procentinė dalis įregistruota Neringos, Palangos ir Vilniaus savivaldybėse, o mažiausia Kalvarijos, Ignalinos ir Joniškio rajonų savivaldybėse, skelbia „Regitra“.
Europos Sąjungai (ES) galutinai pritarus papildomiems muitams Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, Lietuvos ekspertai ir verslo atstovai sako, kad dėl to Lietuvoje ir Europoje sulėtės šių transporto priemonių pigimas.
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva?
Lietuvos energetikos agentūros (LEA) duomenys rodo, kad, trečiąjį metų ketvirtį, mažiausios kelionės išlaidos degalams, norint įveikti 100 km atstumą, ir toliau išliko važiuojant elektromobiliu.
Elektromobilių gamintojams Europoje susiduriant su sunkumais pereinant prie šios technologijos, vis daugiau diskutuojama apie kitų alternatyvių degalų, tarp jų ir dyzelino, neišnaudojimą potencialą.
Į Klaipėdos Naująjį turgų lankytojai jau gali drąsiai atvykti elektromobiliu. Kol klientai leis laiką pirkdami kasdienius produktus ar matuosis rūbus, jų mašina kaups energiją tolimesnei kelionei.