Visoje Lietuvoje kelininkai per vasarą imasi didžiausių kelių remontų, dėl to atsiranda greičio apribojimai, keičiasi eismo juostos, o keliuose dirba ir darbininkai, ir sunkioji technika.
Vyriausybė trečiadienį pritarė Aplinkos ministerijos siūlymui 15 proc. surenkamų mokesčių už parduotą žaliavinę medieną ir nenukirstą mišką skirti savivaldybių, kurių miškingumas yra didesnis nei 50 proc., vietinės reikšmės kelių priežiūrai ir taisymui.
Šalies keliuose sumažėjo vadinamųjų juodųjų dėmių. Tačiau per pastaruosius ketverius metus tose vietose vis tiek žuvo dvylika žmonių. O ekonominė žala siekia milijonus eurų.
Didžiojoje šalies dalyje vyraujant silpnam lietui, pagrindinių kelių dangos daugiausia šlapios, tik Alytaus apskrityje be kritulių, kelių dangos sausos, praneša Eismo informacijos centras.
Lietuvoje pirmadienį vyraujant šlapdribai ir sniegui, kelininkai sako prevencinius darbus keliuose atliekantys nuo ankstyvo ryto, tačiau vietomis gali būti slidu.
Seimo komitetui aiškinantis, kodėl neskiriama pakankamai lėšų asfaltuoti valstybinės reikšmės rajoninius žvyrkelius, susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas sako, kad daugiau lėšų bus skirta 2025 metais šiemet parengus naują žvyrkelių asfaltavimo programą.
Lietuvoje pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, tik rajoniniuose keliuose vietomis yra drėgnų ruožų, ketvirtadienio rytą informuoja Eismo informacijos centras.