Klaipėdoje baigiami šiais metais suplanuoti šaligatvių atnaujinimo darbai. Iš viso šiais metais pėsčiųjų takų atnaujinimui ir įrengimui skirta beveik 3 mln. eurų, pranešė savivaldybė.
Lietuvoje žmonių su negalia judėjimas mieste vis dar išlieka problema. Net trys ketvirtadaliai šalies miestų infrastruktūros neatitinka neįgaliųjų poreikių.
Klaipėdoje gerinama pėstiesiems skirta infrastruktūra – remontuojami seni šaligatviai, įrengiami nauji. Didesnės apimties projektai vykdomi Poilsio, Sportininkų, Vėjo gatvėse, pabaigos link juda ir darbai miesto centre, prie burlaivio „Meridianas“, pranešė miesto savivaldybė.
Klaipėdiečiai smalsiai stebi po miestą jau kelias dienas važinėjančią nedidelę mašinytę. Labiausiai žmones pribloškė tai, kad keturratė transporto priemonė važinėja šaligatviais, pėsčiųjų perėjomis, dviračių takais.
Klaipėdiečiai vėl piktinasi dėl parkavimo vietų stygiaus, šį kartą Debreceno gatvės kvartale. Neturėdami kur pasistatyti automobilių, gyventojai juos stato ant pėstiesiems skirto tako, nepaisydami tai daryti draudžiančio ženklo. Iškyla ir dar viena problema – taku važinėjantys automobiliai gadina šaligatvių trinkeles.
Draudimas kirsti ar genėti medžius įsigaliojo nuo kovo vidurio. Tad uostamiestyje iki šios datos jau turėjo būti viskas iškirsta ir išgenėta. Tačiau klaipėdiečiai stebisi virš šaligatvių pavojingai pasvirusiais ir beveik nulūžusiais medžiais.
Vilniaus miesto savivaldybė teigia šiais metais planuojanti išasfaltuoti 120 kilometrų gatvių, sutvarkyti apie 40 kilometrų šaligatvių ir įrengti daugiau kaip 12 kilometrų dviračių takų. Pasak savivaldybės, sostinės susisiekimo infrastruktūros tvarkymui šiemet bus skiriama 74 mln. eurų.
Aštuoni darbuotojai barsto šaligatvio dalį, kuria niekas nevaikšto – tokiu vaizdu feisbuko grupėje „Lietuvos pėsčiųjų asociacija“ pasidalijo Mantas. Komentaruose pasisakė ir buvęs sostinės meras Remigijus Šimašius. Darbus vykdžiusi „Ekonovus“ paaiškino, kas įvyko.