Susisiekimo ministras Marius Skuodis tikina besidžiaugiantis prezidento Gitano Nausėdos kritika Lietuvos kelių būklei. Anot jo, šalies vadovas akcentuodamas problemą leidžia išryškinti situaciją.
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ toliau tęsia valstybinės reikšmės keliuose esančių tiltų ir viadukų tvarkymo darbus. Artimiausiu metu bus pradėti tiltų per Bytvaną (Kauno raj.), Vyžuoną (Rokiškio raj.) ir Voverkį (Joniškio raj.) rekonstravimo darbai.
Vilniuje dar prieš ilgąjį savaitgalį užfiksuoti keli objektai – tiltas, elektros transformatorinė ir požeminė perėja – ant kurių nupiešti trikampiai ryškiai oranžine spalva. Dabar jų skaičius išaugo kartais. Dalis žmonių teigė, kad panašiais ženklais buvo žymimi strateginiai objektai Ukrainoje prieš pat Rusijos invaziją, o vėliau jie subombarduoti. Apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su policijos departamento atstovu Ramūnu Matoniu.
Lietuvoje suskaičiuojama per 100 kritinės būklės tiltų. Vieni – jau uždaryti, kituose – eismas ribojamas iš dalies. Nerimaujama, kad sovietmečiu statyti tiltai kasmet nusidėvi vis labiau ir jų būklė tampa kritinė. Tačiau visiems tiltams sutvarkyti trūksta pinigų. Kiek saugu važiuoti Lietuvos tiltais? Situaciją LNK pakomentavo specialistai.
2023-iuosius Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) užbaigė atnaujinusi 380 km valstybinės reikšmės kelių, 30 km magistralinių kelių tinklo, sutvarkiusi 18 tiltų ir viadukų, rekonstravusi daugiau nei 13 km pėsčiųjų ir dviračių tako dalį Smiltynė–Nida.
Artėjant metų pabaigai Kaune įvairūs darbai nestoja, kai kurie jų bus tęsiami ir kitąmet. Tačiau yra objektų, kurių pabaigtuvėmis kauniečiai jau gali džiaugtis.
Gegužės 16 d., oficialiai atidarytas Vievio (Paparčių) viadukas. Renginyje dalyvavo susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, Elektrėnų meras, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovų atstovai.
Pasenę ir apleisti. Vieno dabar remontuojamo tilto defektus pirmi pastebėjo ne specialistai, bet žvejai. Tai, pasak „Kauno dienos“ kalbintų patyrusių inžinierių, rodo, kad tiltų priežiūra – prasta.
Avarinių tiltų sąrašas plečiasi ir, panašu, kad jis peraugs į tam tikrą žemėlapį. Pranešta, kad draudžiamas eismas per Juodupę. Dar kiek anksčiau buvo uždarytas eismas per Šaltuoną. Apie tai LNK žurnalistė kalbėjosi su Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovu Aivaru Vilkeliu.
Po to, kai Kaune ir Kėdainiuose griuvo tiltai, nerimaujama, ar tokia pat lemtis neištiks ir Klaipėdoje esančių senųjų tiltų. Gyventojai klausia, ar tiltus kas nors apskritai prižiūri, tikrina jų būklę ir patvarumą.