Ekspertai: absurdiško eismo reguliavimo Vilniaus gatvėse netrūksta

Nors šiais metais avarijų Vilniuje sumažėjo beveik 63 procentais, „Taikos keliuose“ entuziastai teigia, kad dėl avarijų ne visada kaltas „blogietis“.

Dar pernai Vilniuje buvo atsiradę entuziastų, kurie bandė išsiaiškinti avaringiausias Vilniaus vietas bei valdininkams nurodyti priežastis, kodėl šiose vietose įvyksta daugiausia eismo įvykių, ką reikia keisti, kad jų nebūtų. Deja, ši idėja pasirodė nereikalinga ir negavusi finansavimo numirė.

Pasak VšĮ „Taika keliuose“ direktoriaus Arturo Jucaičio, amerikiečiai dar penktajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje suprato, kad dėl avarijų kartais kaltas n „blogietis“ vairuotojas, o ne vietoje pastatyti kelio ženklai, nutiestos perėjos, netinkamai sureguliuotas eismas.

„Reikia pradėti nuo strategijos, tačiau pas mus dar ne visi tai supranta. Ateis laikas, supras, bet, iki tai įvyks, skaičiuosime žuvusiuosius“, - apgailestauja A.Jucaitis.

Jo teigimu, absurdiško eismo reguliavimo Vilniaus gatvėse netrūksta. Geriausias pavyzdys - šviesoforai Antakalnio žiede ir niekada nemažėjantis pavojus pėstiesiems, norintiems pereiti iš vienos gatvės pusės į kitą.

„Kad ir perėja T.Kosciuškos gatvėje. Išeina vaikai iš Meno mokyklos ir, jei stotelėje stovi pora troleibusų, negali pamatyti, kas važiuoja gatve. Eina tiesiai ir pakliūva po automobilių ratais“, - pavyzdį pateikė „Taika keliuose“ direktorius.

Panašių avaringų vietų yra ir daugiau. Iki šiol veikiančiame Viešosios įstaigos interneto puslapyje nurodoma, kad vienos pavojingiausių sankryžų Vilniuje yra Apkasų – Minties, Šilo – Smėlio, Geležinio Vilko – Ukmergės, P.Lukšio – S.Žukausko sankryžos, Žirmūnų žiedas prie „Iki Minskas“ parduotuvės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių