Pertvarkomos geležinkelio stotys

Gerinant krovinių vežimo sąlygas, Lietuvos geležinkeliuose atsisakoma netoli Vilniaus, tarp Panerių ir Vaidotų geležinkelio stočių, esančios Pušyno stoties.

Sudarant sąlygas didesniam krovinių srautui aptarnauti ir mažinant krovinių vežimo sąnaudas, Vyriausybės sprendimu šią stotį nutarta uždaryti. Keleiviai Pušyno stotyje neaptarnaujami jau dvejus metus. 

Prekiniams traukiniams skirta Pušyno geležinkelio stotis yra tarpinė, nuo didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties nutolusi tik 2,8 km. Šioje stotelėje nėra galimybės aptarnauti didelio krovinių srauto, o dėl tarpinio sustojimo geležinkelio linijoje Paneriai-Vaidotai traukiniai negali išvystyti didesnio greičio. 

Nelikus tarpinės stoties, traukiniai galės važiuoti greičiau, bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą, sumažės krovinių vežimo sąnaudos, pagerės geležinkelių transporto eismo sauga. Įmonės, kurios iki šiol naudojosi Pušyno geležinkelio stoties paslaugomis, bus aptarnaujamos Panerių ir Vaidotų geležinkelio stotyse. 

Dėl Pušyno geležinkelio stoties uždarymo nenukentės ir jos darbuotojai - šioje stotyje dirbę 4 budėtojai perkeliami dirbti į Panerių geležinkelio stotį.


Šiame straipsnyje: geležinkelisstotyspertvarkymas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių