„IDĖJA 2011“ išrinks išradingiausią studentų marketingo darbą

Gruodžio 15 d. 10val. Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakultete vyks paroda „IDĖJA 2011“, kurioje bus pristatomi išradingiausi studentų marketingo darbai. Parodos iniciatorius – Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto (VU EF) Marketingo katedra.

„IDĖJA“ – tai jau aštuntus metus iš eilės vyksianti studentų marketingo darbų paroda, susilaukianti vis daugiau susidomėjimo. Tai – analogų Lietuvoje neturintis tokio masto renginys.

Parodos „IDĖJA“ metu studentai pateikia rudens semestro metu savo sukurtų ar Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas, kurias išradingai pristatydami bando užkariauti būsimų pirkėjų simpatijas, siekia įrodyti ir apginti, kad jų sprendimai turės paklausą rinkoje.

„Studentai projekte dalyvauja noriai, nes taip papildomos marketingo studijos, įgyjama daug praktinės patirties rengiantis jai, įsisavinama, kaip teorines žinias pritaikyti praktikoje, per darbus atsiskleidžia ir studentų mąstymas, rinkos supratimas“, – teigia projekto vadovas, Vilniaus Universiteto Ekonomikos Fakulteto Marketingo katedros docentas, Algis Gaižutis.

Projekte dalyvauja daugiau nei 100 komandų iš trylikos aukštųjų mokyklų.  Šių metų projektui pasiūlyti nauji produktai nenusileidžia pernykštėms studentų idėjoms savo unikalumu, patrauklumu ir praktiškumu. Kvepiantis nagų lakas, iš atskirų detalių surenkami indai, piešiniais ir raštais margintos padangos, energetinis purškalas, išmanusis antkapis, – šie ir daugelis kitų produktų yra kuriami projektui „IDĖJA 2011“, kuriuos išvysite ir patys galėsite įvertinti atvykę i parodą gruodžio 15 d. 10val. Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakultete.

„Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų savo prekės pristatymą, sugeba apginti savo marketingo sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam iš dalyvių būsimoje profesinėje veikloje.“– teigia projekto vadovas.

„IDĖJA“ gimė 2004 m. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros dėstytojos dr. Audra I. Mockaitis paskatintų marketingo kursą klausiusių studentų pastangomis. „Nuo tada pačių studentų organizuojamas nekomercinis projektas tradiciškai kupinas jaunatviško neapibrėžtumo, entuziazmo bei kūrybiškai pristatomų netikėtų idėjų, kurių autoriai tikrai nelieka nepastebėti“,– pasakojo docentas A. Gaižutis.

Savus vertinimus pateikia ne vien komisijos nariai, bet ir gabių darbuotojų beieškantys verslininkai, kitų komandų nariai, gausiai apsilankantys žiūrovai. 2004-siais startavusio  projekto „IDĖJA“ moto: „Dalyvavimas -nemokamas, patirtis – neįkainojama“ išlieka nepakitęs ir šiandien.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių