- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Bridgestone korporacija paskelbė apie sėkmingą “Didelės ir Siauros” konceptinės padangos kūrimo ir bandymų procesą. Naujoji konceptinė padanga taps visiškai naujos kategorijos produktu – ji yra gerokai siauresnė ir gerokai didesnio diametro negu dabar naudojamos įprastos padangos. Ji buvo sukurta stengiantis pasiekti kuo ekologiškesnius ir ekonomiškesnius rodiklius panaudojant naujausias technologijas.
Konceptinių padangų technologijos dėka ateityje automobiliai galės pasiekti kur kas didesnius kuro ekonomijos rodiklius ir dar mažesnes CO2 emisijas. Naujos kartos padangose bus naudojamas kur kas didesnis oro slėgis, negu dabar, o protektoriaus raštas ir gumos sudėtis sukurti specialiai šioms padangoms. Naujoji “Didelės ir Siauros” konceptinės padangos technologija pasižymi neįprastai mažu pasipriešinimu riedėjimui ir gerokai didesniu sukibimu ant šlapios kelio dangos.
Kompanija skiria itin daug dėmesio naujai kuriamoms padangoms ir pasistengs, kad jos kuo greičiau atsirastų rinkoje ir būtų pradėtos naudoti praktikoje. Tikimasi, kad ši technologija bus panaudota Bridgestone ECOPIA padangose, skirtose ekonomiškiems ir ekologiškiems automobiliams. Naujosios padangos gali būti naudojamos kaip originali įranga naujos kartos automobiliuose ar kitose transporto priemonėse.
Naujoji konceptinė padanga yra demonstruojama Bridgestone stende 83-joje Ženevos automobilių parodoje, kuri prasidėjo kovo 5 d.
Kaip didžiausias pasaulyje padangų gamintojas, Bridgestone grupės tikslas yra pasiekti 100 procentų perdirbamų medžiagų naudojimą gaminant padangas ir padėti automobilių gamintojams dar labiau sumažinti CO2 išmetimą į atmosferą dar labiau mažinant padangų pasipriešinimą riedėjimui. Mes tikime, kad tai padės išlikti lyderiais ir mes toliau galėsime pasiūlyti pirkėjams pasaulinės klasės padangas, kurios padės ne tik efektyviau tvarkyti verslą, bet ir saugoti gamtą. Be to, Bridgestone ir toliau skirs išskirtinį dėmesį kuriant įvairias technologijas, skirtas tvariai visuomenei, neabejingai gamtos išsaugojimui.
Naujosios technologijos charakteristikos
Aplinkosauginis efektyvumas
Naudojant didesnio diametro padangas ir aukštesnį oro slėgį jose, tapo įmanoma labiau įtakoti padangos kontakto su kelio paviršiumi savybes. Naudojant naująją technologiją optimizavus padangų struktūrą ir panaudojus tinkamas medžiagas, mes pasiekėme pasipriešinimą riedėjimui, kuris yra apie 30 procentų mažesnis, palyginus su įprastomis 175/65R15 dydžio padangomis. Be to, siauresnės padangos pasižymi mažesniu aerodinaminiu pasipriešinimu, o tai yra pagrindinis veiksnys, kuriant degalus padedančias taupyti padangas. Panaudojant visus šiuos privalumus, padangos, kurios pagamintos naudojant naująją technologiją, yra gerokai efektyvesnės degalų taupymo kategorijoje, negu tos, kurios dabar yra naudojamos Bridgestone produktų gamoje.
Saugumas
Siauresnės padangos, kurios sukurtos panaudojant naująją technologiją, gerokai sumažina spaudimą kontakto su vandens paviršiumi metu, važiuojant per lietų ar ant šlapios kelio dangos. Be to, naujosios padangos sukurtos taip, kad jos turi didesnį kontakto su kelio paviršiumi plotą ir yra labiau spaudžiamos prie kelio, o tai leidžia lengviau išstumti vandenį tarp padangos ir kelio paviršiaus. Šie privalumai ir naujos kartos gumos mišinys, kuris panaudotas gaminant šias padangas, leidžia pasiekti maždaug 8 procentais geresnį sukibimą važiuojant ant šlapios kelio dangos, palyginus su įprastinėmis padangomis, taip pagerinant saugumą.
Tikslas
Naujoji “Didelė ir Siaura” konceptinė padanga yra viena iš Bridgestone iniciatyvų, siekiant visame pasaulyje patvirtinto tikslo – dvigubai sumažinti CO2 emisijas, kuris buvo pabrėžtas Bridgestone grupės ilgalaikės perspektyvos ateities vizijoje “Sumažinti CO2 emisijas”.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...