„Lotus Elite“ nusitaikė į superautomobilių karūną

Norfolkas gal ir garsėja gražiais kraštovaizdžiais, tačiau tikram automobilių mėgėjui jis pirmiausia asocijuojasi su vieta, iš kurios į pasaulį išvažiuoja mūsų mėgstamiausio britų automobilių gamintojo „Lotus“ (tenepyksta „Aston Martin“) šedevrai.

Nuo penkiasdešimtųjų Rytų Anglijos gamyklos slenkstį peržengė tokie gražuoliai kaip „Lotus Elise“, tačiau automobilių ekspertams žodis „Lotus“ asocijavosi su lengvo svorio kategorijos boksininku, kuriam vis nepavyksta įžengti į sunkiasvorių ferarių, lambordžinių ar bugačių lygą. Bent jau iki šiol...

Į šių metų Paryžiaus automobilių parodą Malaizijos automobilių gigantui „Proton“ priklausanti „Lotus“ atgabeno net penkis koncepcinius modelius, iš kurių akį (ir ausį) ypač džiugina „Lotus Elite“. Kompanijos rimtą nusiteikimą čiupti jautį už ragų rodo naujojo koncepcinio modelio galia – „Lotus Elite“ po automobilio dangčiu slepia 5 litrų V8 variklį, galintį išvystyti 542 AG.

100 km/val. greitį per 3,6 sekundės pasiekiantis galingiausias iki šiol pagamintas „Lotus“ automobilis drąsiai kelia koją į „Ferrari“ teritoriją ir, atrodo, artimiausiu metu iš jos neišlips.

Įspūdingas dizainas ir žinia, kad „Lotus Elite“ už 115 tūkstančių svarų sterlingų bus galima įsigyti jau 2014 metais, leidžia viltis, jog superautomobilių lyga turi naują rimtą žaidėją.


Šiame straipsnyje: Lotus Elite

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių