- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
-
Metų automobiliu tapo „Škoda Octavia“
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo“ rūmuose stebint kviestinei publikai baigėsi tradicinis, Lietuvos žurnalistų autoklubo jau septynioliktus metus paeiliui surengtas konkursas „Metų automobilis 2014“.
Susumavus vertinimo komisijos narių balsus, atiduotus už kiekvieną į finalinį septynetuką petekusį automobilį, paaiškėjo pagrindinės nominacijos laimėtojas. Sulaukęs 54 balų įvertinimo šįkart triumfavo čekiškas „Škoda Octavia“.
Aidint susirinkusiųjų plojimams Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius metų karaliaus karūną įteikė automobilį importuojančios BĮ UAB ARX vadovui Česlovui Antonovičiui, kuris pasidžiaugė aukštu Čekijos automobilių gamintojų triūso įvertinimu.
„Škoda Octavia“ – jau ketvirtasis šio gamintojo automobilis, kurį lydi sėkmė lietuviškuose geriausiojo rinkimuose. 2000 metais varžytuves laimėjo „Fabia“, 2005 m. tokia pat sėkmė lydėjo ir šiemetinio laureato pirmtakę „Octavia“, o 2009 m. geriausiojo karūna pasipuošė čekų flagmanas „Superb“.
Keturis kartus metų automobilio rinkimus Lietuvoje yra laimėję ir „Ford“ modeliai, tad dabar įsigalėjo dvivaldystė.
„Šių metų pavasarį debiutavusi naujosios kartos „Škoda Octavia“ siūlo vidutinės klasės privalumus už kompaktiško automobilio kainą. Lyginant su praeitos kartos modeliu, šiemetinio konkurso laimėtojas pastebimai padidėjo ir žavi savo funkcionalumu, moderniais ir taupiais varikliais, novatoriškomis saugumo ir komforto sistemomis bei daugybe „Simply Clever“ sprendimų. Be to, naujasis automobilis tapo 102 kg lengvesnis nei jo pirmtakas“, – nuaidėjus renginio finaliniam akordui džiaugdamasis pripažinimu kalbėjo bendrovės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Linas Barščevičius.
Jis akcentavo, jog „Škoda Octavia“ – vienas populiariausių automobilių ne tik gimtojoje Čekijoje, bet ir Lietuvoje. Ankstesnių laidų „Octavia“ visuomet būdavo tarp 5 geriausiai parduodamų modelių. Naujoji „Octavia“ irgi jau įsitvirtino Lietuvos naujų automobilių rinkoje – nuo kovo mėnesio į šalies kelius jau išriedėjo daugiau nei 470 naujos kartos šių automobilių.
Sveikindami bendrovės, pristačiusios konkurso laimėtoją vadovus, daugelis susirinkusiųjų naujajam karaliui linkėjo nemažesnės sėkmės, nei ji lydėjo pernykščio konkursą nugalėtoją, septintosios kartos „Volkswagen Golf“, kuris pirmadienį ir perdavė karūną „Škoda Octaviai“.
Beje, prieš dvi dienas „Škoda Octavia“ nominuota ir Latvijos „Metų automobiliu 2014“.
Nuo nugalėtojo atsilikęs tik 8 balais antrąją vietą užėmė „Nissan Note“ – pirmasis net iš keturių japoniškų automobilių, patekusių į finalinį septynetuką. Tai nebuvo netikėtumas. Veikiau – priešingai, nes buvo manančių, jog šis automobilis vertas ir pirmosios vietos.
„Tai pirmasis automobilis Europoje, turintis „Nissan saugos skydo“ technologiją, apjungiančią tris pažangias sistemas, kurios veikia kaip išmanusis vairuotojo pagalbininkas, padedantis įvairiose situacijose priimti geriausius sprendimus. Sistemą sudaro išvažiavimo iš eismo juostos, „aklos matymo“ zonos įspėjančiosios ir judančių objektų aptikimo sistemos“, – pristatydamas antrosios vietos laimėtoją sakė „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.
„Nissan Note“ interjere panaudotos aukštos kokybės medžiagos, be to, jame realizuotos tokios inovacijos, kaip bagažo organizavimo pertvara, leidžianti padalinti arba paskirstyti bagažo erdvę pagal individualius poreikius. Tokios savybės, kaip galimybė atidaryti galines duris beveik 90 laipsnių kampu ir galinė sėdynė, kurią galima pastumti iki 15 cm pirmyn arba atgal, išskiria „Note“ iš kitų, mažiau praktiškų šio segmento automobilių.
Trečioje vietoje šįsyk liko prancūziškas „Peugeot 308“, kuriam komisijos nariai skyrė 37 balus ir kurio pirmtakas – „Peugeot 307“ - laimėjo analogišką konkursą 2002 metais.
Ketvirtoje vietoje liko „Lexus IS 300“ (30 balų), penktoje – „Toyota Corolla“ (29 balai) ir šeštąją-septintąją vietas pasidalijo „Seat Leon“ ir „Mazda3“, surinkę po 27 balus.
Šiemet konkurse dalyvavo 35 automobiliai, kuriuos pastebėjo bei įvertino ne tik žiuri nariai, bet ir automobilistai bei jiems prijaučiantys.
Nauju Guinnesso rekordu bandymų stovyklą Druskininkuose užbaigęs galiūnas Žydrūnas Savickas paskelbė dar vienos prestižinės „Metų visureigio 2014“ nominacijos laureatą. Juo tapo BMW X5.
Sportiškiausią – „Kia pro_cee‘d“– automobilį įvardijęs vienas geriausių Lietuvos futbolininkų Deividas Šemberas jam skirtą prizą įteikė UAB „Kia auto“ vadovui Gintarui Kaukėnui, o sportiškiausia Lauros Asadauskaitės ir Andrejaus Zadneprovskio šeima paskelbė nominacijos „Šeimos metų automobilis“ laureatą, kurį pirmą kartą rinko DNB lizingas klientai ir kuriuo pripažinats „Toyota Auris“.
Net du kartus į sceną atsiimti prizų kopė UAB „Inchcape Motors“ pardavimų vadovė Dergilė Černiauskienė. Bendrovės siūlomą aristokratiškąjį britų visureigį „Range Rover Sport“ tituluočiausias Lietuvos automobilių sportininkas, dabar verslininkas Stasys Brundza pripažino saugiausiu.
Žurnalo „Laima“ steigiamą „Moterų aistros objekto“ prizą žurnalo stilistė Asta Valentaitė įteikė BMW 420 automobilį pristačiusios „Krasta Auto“ bendrovės atstovams, o žurnalo „TopGear“ prizas už geriausią dizainą atiteko „Lexus IS 300“ automobiliui.
Tradicinis „Metų vairas 2013“, skirtas labiausiai Lietuvos vardą užsienio trasose garsinusiam šalies lenktynininkui, šiemet įteiktas kauniečiui Jonui Gelžiniui.
Konkurso „Metų automobilis 2014“ finalinį vakarą LRT televizija transliuos šį sekmadienį, gruodžio 15 d. 15 val. Tad įsijungę televizorių pamatys net tik įspūdingą prizų lietų, bet ir nuotaikingą Lietuvos pramogų pasaulio atstovų šou, kuriame pirmaisiais smuikais grieš estrados princas Rytis Cicinas, Vaidas Baumila, Martynas Kavaliauskas, Karina Krysko, „Džentelmenai“, Katažyna Nemycko su Vilniaus rajono choru, „Čilinam“ ir kiti.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau10
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...