Aukcione parduodami senieji troleibusai: ką su jais veikti?

  • Teksto dydis:

Jeigu turite kiek daugiau nei 1,5 tūkst. eurų ir fantazijos, jau netrukus galėsite įsigyti dešimtmečius Vilniaus gatvėmis riedėjusį troleibusą. „Vilniaus viešasis transportas“ aukcione parduoda senuosius vielabraukius. Ką galima su jais veikti ar galima jį išvairuoti į gatvę? Apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su „Vilniaus viešojo transporto“ technikos direktoriumi Aurelijumi Boldinovu.

– Ką galima su šita erdve nuveikti ir ar yra susidomėjusių pirkėjų?

– Šiuo metu šie autobusai yra parduodami viešo aukciono būdu ir susidomėjimas yra nemažas. O ką pasidaryt – kiekvieno fantazijos reikalas. Manau, šiais laikais žmonės yra gana inovatyvūs ir tikrai ras sprendimą. Gal kavinę, gal parduotuvę, galbūt vasarnamį.

– Ką pats darytumėt, jei turėtumėt troleibusą?

– Jei turėčiau troleibusą, ko gero, bandyčiau su juo važinėti. Vis dėlto, tai yra transporto priemonė.

– Apie tai ir yra mano kitas klausimas. Jeigu aš nusipirksiu troleibusą, gerai, kontaktiniu tinklu naudotis negalėsiu, bet į jį įsidėsiu variklį, ar aš galiu su juo važiuot gatve?

– Tai priklausys nuo techninio sertifikavimo ir jeigu gausite sertifikatą, leidžiantį važiuoti viešojo naudojimo gatvėmis, ko gero, pavyks užregistruoti.

– Jūsų manymu, kiek tai yra realu?

– Sudėtinga.

– Gal teko bendrauti su besidominčiais – kodėl žmonėms reikia troleibusų?

– Žmonės nori juos panaudoti kaip patalpas saugojimui arba laikinam apsistojimui. Aš manau, kad jie suras tikrai savo vietą kur nors šalia Vilniaus, sodybose, kur bus panaudoti, kur jiems bus suteiktas antras gyvenimas.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

– 1,5 tūkst. kaina yra pradinė. Už kiek tikitės parduoti vieną?

– Tikimės, kad susidomėjimas bus pakankamas ir ta kaina pakils bent iki 2 tūkst.

– Kodėl nuspręsta parduoti, o ne atiduoti į metalo laužą? Nes tų troleibusų būklė nėra pati geriausia.

– Na, atnaujindami parką mes stengiamės racionaliai naudot savo turtą, todėl dabar bandysim parduoti. Ko nepavyks parduoti, bus parduota kaip metalo laužas.

– O kiek iš viso troleibusų yra dabar pardavime?

– Šiuo metu aukcione išstatyta 16 troleibusų, kuriuos tikimės parduoti. Artimiausiu metu tas kiekis didės, proporcingai naujų troleibusų gavimui. Tas pardavimas bus nuolatinis procesas ir, aš manau, kad bus dar kokie du-trys aukcionai, kurių metu parduosime apie 100 troleibusų.

– Turit neparduodamų, kuriuos iš karto palydėsit į metalo laužą?

– Turim, jie ruošiami pardavimui į metalo laužą.

– Iš tiesų, ar ne vertingiau yra parduoti į metalo laužą, nes metalo čia paties įvairiausio yra?

– Padinė kaina skaičiuojama didesnė negu metalo laužo vertė.

– Tai kada yra paskutinė data, kai galima ateiti ir bandyti dalyvauti aukcione?

– Kitą savaitę, rugpjūčio 12 d., mes pradėsime dalyvių registraciją į aukcioną. Pats aukcionas numatytas rugpjūčio 19 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Onėa

Onėa portretas
Jei su galiojančiomis teisėmis pirksiu

Galėjot babajam

Galėjot babajam portretas
i vakaru Afrika 'optu' iškišt.Arba kokem kirgizam

įdomu

įdomu portretas
o kodėl iš troleibusų negalima padaryti elektromobilių ir atgal į trasą? Man tie senieji troleibusai žymiai patogesni, erdvesni. Sutinku, gal daugiau traška, braška. Bet pakeitus į mažos vibracijos variklį, pridėjus daugiau gumos tarpinių, laisvai perspjautų naujuosius troleibusus.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių