Lenkai kviečia: akį traukė nauji ir istoriniai automobiliai, žada – parodų dar bus

Vienos didžiausių Lenkijoje parodų „Poznan Motor Show“ apžvalgininkai reziumavo: elektromobilių buvo daug, tačiau lankytojai pirmiausia žvalgėsi į benzininius ar dyzelinius modelius.

Šiemet „Poznan Motor Show“ paroda buvo marga: greta automobilių ir motociklų naujienų – nesenstanti klasika, puošybos ir sporto šedevrai.

Tarp automobilių buvo „Mazda“, „Mercedes“, „Volkswagen“, „Aston Martin“, „McLaren“, „Nissan“, „Renault“, „Ford“, „Dacia“, „SsangYong“, „Suzuki“, „Honda“, „Hyundai“, „Kia“, „Maxus“, „Skywell“ eksponatai, tarp motociklų – „Honda“, „Kawasaki“, „Agusta“, „Triumph“, „Junak“, „Zero“, „Super Soco“, „Bimota“.

Itin didelio dėmesio sulaukė prabangių, sportinių ir vintažinių automobilių ekspozicija, kurioje, be kita ko, puikavosi ir 1915-ųjų „Ford T“, 1929-ųjų „Fiat 514“, 1930-ųjų „Peugeot 201“, 1939-ųjų „Tatra T87“.

Per keturias dienas „Poznan Motor Show“ sulaukė daugiau nei 96 tūkst. lankytojų.

 

Premjerinę akciją Lenkijos vairuotojų bendruomenei surengė japonai – pademonstravo „Mazda MX-30 R-EV“, „Mazda 6 20th Anniversary“, „Mazda CX-5 M Hybrid“ (2023 m.) ir „Mazda CX-60 Diesel“.

Savo naujienų pateikė kinų „Maxus“, korėjiečių „SsangYong“ ir lenkų „Nysa“, pristačiusi elektromobilio prototipą.

„Poznan Motor Show“ rengėjų duomenimis, kovo 30–balandžio 2 d. parodoje apsilankė per 96 tūkst. smalsuolių. Rekordas priklauso 2018-iesiems – 151 tūkst. lankytojų.

Balandžio 22–23 d. Varšuvoje numatyta paroda „Autonostalgia“, gegužės 13–14 d. ten pat – „Caravaning festival“, spalio 6–8 d. vėl Poznanėje – „Retro Motor Show“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ir visi tie rodytojai

Ir visi tie rodytojai portretas
Rodė lenkėms ką turi, kad prisiartinti galėtų ir pasakytų: pany, jiesteš bardzo sekso va.

skiep

skiep portretas
polski Fiat parodys.

o

o portretas
gal grizkyme prie malku durpiu varomu automobiliu kuriuo dar pries kara mociute mane ant ranku veze i ziezmarius kiek prisimenu vairuotojas sustodavo ir salia kabinos esanti apvalu konteineri atsukdavo dangti ir primesdavo briketu pakurdavo ir uzdares palaukdavo kol prisirinks duju ir uz vedes vaziuodavo ir ta atlikdavo ko gero kas 50km greitis to sunkvez imio buvo nedidelis bet svarbu kad judejo ir laiko pakako o masina buvo sovietyne nes tai bu vo dar 1939/40m siandien pagal dabartynes technologijas galetu si principa modernizuot ir kadangi salis nedidele butu D ekonominis efektas ir to greicio pakaktu nes nes greitis be proto duoda atvirkstynes pasekmes ka mes ir matome siame klonu pertekusiame kely kai sulinde i valdzia begalviai /pacukai/ narkotikus propoguoja jokios atsakomybes nei gedos nejauc ia vien zalymu fantazijos ? senuks 86m
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių